خبرهای داغ
کدخبر: ۴۸۵۶
تاریخ خبر:

معاون امنیتی وزارت کشور:

طراحان مسمومیت دختران، طراحان شعار زن، زندگی، آزادی هستند

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در مورد مسمومیت سریالی دختران دانش آموز در مدارس گفت که طراحان مسمومیت دختران طراحان شعار «زن، زندگی، آزادی» هستند تا بتوانند مجددا شعله خاموش اغتشاشات را روشن کنند.

طراحان مسمومیت دختران، طراحان شعار زن، زندگی، آزادی هستند

 سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در مورد مسمومیت‌های اخیر پیش آمده برای دانش آموزان دختر گفت: طراحان مسمومیت دختران و طراحان شعار زن زندگی و آزادی و جنگ ترکیبی دو روی یک سکه‌اند؛ هدف اصلی آن‌ها ناامنی روانی خصوصا برای دختران دانش آموز، به تعطیلی کشاندن مدارس و سپس اتهام زنی به نظام است تا بتوانند مجددا شعله خاموش شده اغتشاشات را روشن کنند.

وی افزود: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با تقسیم کار معاندین و دشمنان خارجی بعضی از دولت‌ها که مردم مظلوم ما در دفاع مقدس را با سلاح شیمیایی که در اختیار صدام قرار داده بودند به شهادت رساندند و تعداد بسیاری را به عارضه‌های شیمیایی دچار کردند، به دروغ اشک تمساح می‌ریزند در حالی که در پشت صحنه نقش آفرینی می‌کنند و دشمنان ملت را برای انجام چنین اقدامات خصمانه و جنایتکارانه‌ای به آغوش می‌کشند.

میراحمدی گفت: طراحان مسمومیت‌های دختران عزیز ما همان طراحان شعار زن، زندگی و آزادی هستند؛ این اقدام غیر انسانی ماهیت ددمنشانه جبهه مخالف نظام و مردم را عریان کرد. همان‌هایی که به دروغ مدعی شعار دفاع از مردم هستند، اما با فرزندان مظلوم این مردم چنین رفتار ددمنشانه‌ای دارند.

وی افزود: آن‌ها در حالی که به کودکان و نوجوانان مردم ما رحم نمی‌کنند به نظام جمهوری اسلامی ایران اتهام می‌زنند.

میراحمدی تصریح کرد: البته باید توجه کرد که بخش قابل توجهی از دانش آموزان عزیز ما نیز براثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسأله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.

حفظ آرامش، شناخت توطئه دشمنان و کمک مردم برای شناسایی عوامل موثر در این موضوع قطعا این توطئه جدید را هم به سرعت خنثی می‌کند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: در این حوادث اقداماتی که منشا عامدانه دارد کمتر از چند درصد است، و واقعیت مسأله بسیار کوچکتر از آن است که خودنمایی می‌کند. باید توجه داشت همراهی اولیا و حفظ آرامش در کنترل شرایط نقش بسیار موثری دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    همه ی مردم از موافق و مخالف نظام همه مید ونن که این حوادث نمیتونه کار حکومت و نظا م باشه ولی خوب نفع عده ای در اینه که خود شون رو به نفهمی بزنن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها