کدخبر: ۴۹۴۱
تاریخ خبر:

واکنش غلامحسین کرباسچی به حمله علیه روزنامه هم‌میهن: از موضع رهبری عصبانی هستند

غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن در واکنش به حملاتی که به این روزنامه برای طرح صفحه اول آن می‌شود گفت: حمله‌های بی اهمیتی که به هم‌میهن صورت گرفته ناشی از عصبانیت‌شان است. چون از سخنان مقام رهبری به‌شدت عصبانی شده‌اند.

واکنش غلامحسین کرباسچی به حمله علیه روزنامه هم‌میهن: از موضع رهبری عصبانی هستند

به گزارش هم‌میهن، غلامحسین کرباسچی در واکنش به حمله‌ علیه این روزنامه به دلیل تیتر و عکس صفحه امروز آن گفت: علت حمله‌هایشان به هم‌میهن، عصبانیت‌شان از موضع رهبری در ماجرای مسمومیت‌ها است.

روزنامه هم‌میهن که امروز عکسی از مقام معظم رهبری به همراه متن بیانات ایشان در حاشیه روز درختکاری درباره مسمومیت دانش‌آموزان را کار کرده بود، توسط عده‌ای از اصولگرایان مورد انتقاد شدید قرار گرفت. کرباسچی در ادامه درباره این حملات گفت: حمله‌های بی اهمیتی که به هم‌میهن صورت گرفته ناشی از عصبانیت‌شان است. چون از سخنان مقام رهبری به‌شدت عصبانی شده‌اند.  چون علیه رهبری نمی‌توانند چیزی بگویند علیه هم‌میهن حرف می‌زنند. وگرنه هر عقل سلیمی تیتر روزنامه هم‌میهن را مشاهده کند متوجه می‌شود ماجرا چیست. حمله کنندگان برای خودشان آسمان و ریسمان می‌بافند و ایرادهای عجیب مثل این که چرا روتیتر مطلب فلان مدل است و چرا زیر تیتر فلان شکل نیست را طرح می‌کنند. این حمله‌ها نشان دهنده عصبانیت‌شان از موضع  رهبری در ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان است. ولی چون جرات ندارند بگویند چرا مطلب رهبری را تیتر یک کردید به شکل‌های نامناسب به هم‌میهن حمله می‌کنند. اگر سرمقاله امروز روزنامه هم‌میهن مشاهده شود متوجه می‌شوید که خیلی صریح و شفاف این مسئله بیان شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها