خبرهای داغ
کدخبر: ۵۶۶۶
تاریخ خبر:

رای پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی صادر شد

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از صدور رای در پرونده برخورد موشک‌های سپاه به هواپیمای اوکراینی و اعلام این رای در روزهای آینده خبر داد.

رای پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی صادر شد

بنا به گفته رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، رای دادگاه در خصوص پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی صادر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، در حاشیه حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص معتبر بودن برگ سبز خودرو اظهار کرد: برگ سبز، سند است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص گزارشات پلیس راهور پیرامون ناایمن بودن برخی از خودروهای داخلی اظهار کرد: در خصوص ایمنی خودروها وظیفه داریم موضوع را منتقل کنیم و در نشست سران قوا نیز مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور اعمال قانون و نظارت خود را دارند و داشتند.

پورخاقان اظهار کرد: خودروسازها مکلفند رعایت ایمنی را داشته باشند؛ اما هنوز در این زمینه به نقطه مطلوب نرسیدیم و فاصله داریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رای صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا رای این پرونده تا آخر فروردین اعلام می‌شود یا خیر گفت :رای این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.

منبع: تسنیم
copied
ارسال نظر
 
  • غلامحسین نجاتی

    باسلام.به نظر بنده بحث هواپیمایی اوکراینی.سیاست کثیف غرب است و تمام مردم ایران میدونند که این هواپیما از طریق آمریکا تمامی اطلاعات خود را مبنی بر پایگاه سپاه را جمع آوری و درحال ارسال میبوده که خود ناقض امور امنیتی هر کشوریست و به عقیده من که یک جانباز و دراین مدت ۵۷ سالی که از خدا عمر گرفتم فقط آمریکا و اسرائیل باعث هر دسیسه و خیانت در مورد انقلاب ما و درحق مردم ما اجعاف نموده اند که نباید یک سرباز هم دراین خصوص تنبیه بشه.

  • علی مظفری

    1 -هر کسی در وضعیت جنگی اجازه بلند شدن هواپیما مسافری بری را داده مقصر است
    2 -گذاشتن زده هوای بدون آماده گی و بررسی خطا بوده 3 -چرا دقت نکردند و دو موشک شلیک شده 4 - عدم هماهنگی با برج مراقبت

  • علی مظفری

    همانطور که مجازات و انتقام و خسارت از آمریکا گرفت شد که هواپیمای مسافربری بری را در وضعیت عادی روی دریا زده با ایران رفتار کنید که اشتباهی در شب تکرار کرده مقصر کسی است که اجازه پرواز داده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها