خبرهای داغ
کدخبر: ۶۰۷۷
تاریخ خبر:

شاهین نجفی: به روح پدرم وقتی رضا پهلوی روی استیج آمد تورنتو لرزید!

برخی از رسانه‌ها با تیتر تخصص شاهین نجفی باری دیگر سعی بر بولد کردن این خواننده شمالی دارند، اما ماجرای شاهین نجفی و رضا پهلوی چیست؟

شاهین نجفی: به روح پدرم وقتی رضا پهلوی روی استیج آمد تورنتو لرزید!

اپوزیسیون باهم دعوا افتادند که شاهین نجفی خیلی بهتر از نازنین بنیادی است و باید یکی از لیدرهای اپوزیسیون را وی در نظر بگیرند؛ به همین علت بسیاری از رسانه‌ها سعی می‌کنند تا توجه را به تخصص شاهین نجفی جلب کنند.

یکی از رسانه‌ها با تیتر حمایت خنده دار شاهین نجفی از رضا پهلوی؛ تورنتو لرزید! از حمایت خنده‌دار شاهین نجفی از رضا پهلوی در برنامه گفتگو محور شبکه منوتو گفته که بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

فیلمی قدیمی از شاهین نجفی منتشر شده که در آن می‌گوید:

من به عنوان شاهین نجفی ترانه سرا از سیاست چیزی نمی‌دان و حوصله‌اش را هم ندارم. اما هم‌اکنون یکی از فعال‌ترین شخصیت‌های هنری مطرح است که نه تنها فعال می‌باشد که بلکه قصدهای جدی در این راه دارد.

در ادامه فیلم نتشر شده قدیمی مصاحبه شاهین نجفی با کامبیز حسینی را ببینید:

اما در حضوری جدید در یکی از برنامه‌های جدید از شبکه من و تو به شکل دیگری خود را نشان می‌دهد که در ادامه ویدئوی شاهین نجفی را در شبکه من و تو ببینید:

در ویدیوی شاهین نجفی و حمایت از رضا پهلوی که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، شاهین نجفی خواننده مرتد در حمایتی عجیب از پهلوی می‌گوید:

به روح پدرم وقتی شاهزاده در تورنتو روی استیج آمد زمین داشت می‌لرزید

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها