خبرهای داغ
کدخبر: ۶۱۳۵
تاریخ خبر:

ماجرای پیشنهاد پایتون به رئیسی و گاف عجیبی که سوژه خنده کاربران مجازی شد!

اخیراً یکی از استادان دانشگاه که به عنوان دانشمند به دیدار رئیس جمهور رفته بود، طی سخنان با معرفی "پایتون" به عنوان یک شبکه جهانی مدعی با آن می توان دست به پیش‌بینی‌های متعددی زد از احتمال بروز سرطان در بدن تا ۴ سال آینده تا تورم و مسائل نظامی و امور بین‌المللی!

ماجرای پیشنهاد پایتون به رئیسی و گاف عجیبی که سوژه خنده کاربران مجازی شد!

سخنانی که شگفتی زیادی را در محافل علمی، رسانه‌ای و سیاسی در پی داشت.

در شرایطی که کشورهای عرب منطقه در حال طراحی و توسعه بزرگترین شهرهای هوشمند برای دهه‌های آینده هستند ما در اینجا باید با ادعاهای بی‌پایه‌ای روزگار بگذرانیم که به نام علم و دانش مراجع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در این باره نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاههای کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند؛ کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاههای کشور.

توئیت محمد فاضلی، استاد دانشگاه: «مورد پایتون گیت خوشبختانه علنی شده و آنقدر هم چرند هست که مبنای عمل قرار نگیرد (انشالله) اما باید ترسید از هزاران جلسه ای که در آنها مقامات در معرض دانشمندان پایتونی قرار میگیرند؛ پایتونیسم منطق برنامه ریزی می شود؛ و سیاستهای پایتونی پنهان و آشکار وضع و اجرا می‌شوند.»

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این ماجرا واکنش نشان دادند که برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم: 

*احسان بداغی: ‌مساله فقط سخنان داوود دومیری نیست. بدتر این است که میان آن همه ‌‌"دانشمندان یک درصد برتر جهان" یک نفر هم نبود که بداند ‎#پایتون چیست و تذکر بدهد که خزعبل نگویید!

* ساتوشی ناکاموتو: ‌من از قافله جا موندم،امروز ب پایتون گفتم دو تا نون بگیره بیاره

‌‎* لیلا: پایتون ؟ ما کف خاطراتمون دختربچه ای  که در زیرزمین خانه اش انرژی هسته ای را کشف کرده! 

*سیامک قاسمی: شماها همه کارتون مسخره کردنه! اون ‎پایتون اصلیه که همه اون کارها را انجام میده، یه پایتون ملی هست که هنوز نساختنش. باید چند هزار میلیارد بودجه و وام ۴ درصدی براش هزینه کنند تا همه اون کارها را بکنه، میگید نه؟ نگاه کنید!

* پوریا ناظمی: ‌داستان پایتون شگفت انگیزه و از آن شگفت انگیزتر اینکه این قدر این روند عادی شده که شگفت زده نمی شویم. تصور کنید در جلسات تصمیم گیری در غیاب دوربین، چه ادعاهایی مطرح می شود و چه بودجه هایی تخصیص داده می شود و اینگونه است که چنین می شویم.

ماجرای پیشنهاد پاپتون به رئیسی و گاف عجیبی که سوژه خنده کاربران مجازی شد!ماجرای پیشنهاد پاپتون به رئیسی و گاف عجیبی که سوژه خنده کاربران مجازی شد!ماجرای پیشنهاد پاپتون به رئیسی و گاف عجیبی که سوژه خنده کاربران مجازی شد!ماجرای پیشنهاد پاپتون به رئیسی و گاف عجیبی که سوژه خنده کاربران مجازی شد!

copied
ارسال نظر
 
  • کیا

    فقط باید تاسف خورد آخ این مردم چه حساب ک رده

  • بیژن کیا

    این گونه اظهار فضل های جاهلانه نواقص جد ی و خطرآفرین نظام آموزشی ایران را نشان م ی‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها