خبرهای داغ
کدخبر: ۹۷۷
تاریخ خبر:

فیروزآبادی: فضای حاکم بر فضای مجازی، فضای جنگ است

فیروز آبادی گفت: فضای حاکم بر فضای مجازی، فضای جنگی است و در این فضا آنچه تعیین کننده است، دانش قدرت نرم است و همه مردم در این جنگ و چالش درگیر بوده و نقش آفرین هستند.

فیروزآبادی: فضای حاکم بر فضای مجازی، فضای جنگ است

ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مراسم رونمایی از ۱۲ اثر از آثار دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی که بعد از ظهر امروز و با حضور آِیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در دفتر آیت الله اراکی برگزار شد با اشاره به هدف راه اندازی مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در ادامه فعالیت هایی که ما داشتیم احساس کردیم که ایجاد مرکزی در شهر قم می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

وی در ادامه افزود: ظرفیت هایی که در فضای مجازی وجود دارد باید با استفاده از کارهای فکری و مطالعات در این عرصه استفاده شود تا از این ظرفیت ها در جهت سیاست گذاری ها در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

فیروز آبادی ابراز کرد: فضای حاکم بر فضای مجازی، فضای جنگی است و در این فضا آنچه تعیین کننده است، دانش قدرت نرم است و همه مردم در این جنگ و چالش درگیر بوده و نقش آفرین هستند.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم که غربی ها به فضای مجازی با پلتفرم های رسانه شکل دادند و قاعده گذاری ها را بر اساس این فضا تعیین کردند تا بتوانند این جنگ را مدیریت کنند و با توجه به مطالعاتی که شد در تلاش هستند تا با مدیریت این فضا سبب قطبی سازی در جامعه شوند.

فیروز آبادی اظهار داشت: دفتر فضای مجازی ما در قم برای تولید محتوا، تعدادی از فضلا را گزینش کرده است تا به نوعی سرآغازی باشند برای تولید ادبیات محتواهای دینی و در این مرکز صرفاً مسائل فکری و نوعی روشنگری ابتدایی پیگیری می‌شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ابراز کرد: دوازده اثر در موضوعات مختلف فضای مجازی تالیف و چاپ کرده‌ایم که علاوه بر آن مقالات متعددی نیز در موضوعات مختلف فضای مجازی تهیه و آماده شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها