کدخبر: ۱۹۷۲
تاریخ خبر:

پیام تبریک رئیس جمهور به سردار رادان به مناسبت انتصاب به سمت فرماندهی فراجا

رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد.

پیام تبریک رئیس جمهور به سردار رادان به مناسبت انتصاب به سمت فرماندهی فراجا

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد، با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی وی، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ جناب آقای احمدرضا رادان
انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران» را که بیانگر تعهد، کارآمدی و تجارب ارزشمندتان در مدیریت و هدایت نیروهای خدوم انتظامی است، تبریک می‌گویم.
امید است با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی شما، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.
از درگاه خداوند دوام توفیقات شما را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.
همچنین با قدرانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند مسألت می‌نمایم.
سیدابراهیم رئیسی
جمهوری اسلامی ایران.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها