خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۳
تاریخ خبر:

مملکت برای همه گروه‌ها و جریان‌ها است

نمیانده مجلس یازدهم با اشاره به حوادث اخیر درباره اقداماتی که می‌توان در راستای تغییرات مشروع و در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی انجام داد تا اعتراض به اغتشاش تبدیل نشود و امنیت در کشور تثبیت شود، توضیح داد.

 مملکت برای همه گروه‌ها و جریان‌ها است

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس یازدهم با اشاره به حوادث اخیر در کشور و در توضیح اقداماتی که می‌توان در راستای تغییرات مشروع و در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی انجام داد تا اعتراض به اغتشاش تبدیل نشود و امنیت در کشور تثبیت شود، گفت: همه مجموعه‌ها و بخش‌های کشور اعم از دولت، قوه قضائیه، نیروی انتظامی، مدارس و دانشگاه می‌توانند اصلاحاتی را داشته باشند، دانشجویان معترض بچه‌های خود ما هستد لذا باید ببینیم چرا وضعیت اینگونه شده و صدای اعتراض آنها را بشنویم.

 

مهم‌ترین بخش‌های گفت‌و‌گوی وزیر بهداشت دولت اصلاحات را در ادامه می‌خوانید:

*راه حل شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. با مردم باید صادق بود و با آنها بر اساس عدالت برخورد شود و از رفتار و برخورد جناحی، گروهی، قومی و قبیله ای پرهیز شود. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

*عده‌ای را نباید اجنبی قلمداد کرد و پنداشت که تنها عده‌ای کشور را دوست دارند. مملکت برای همه گروه‌ها و جریان‌ها است و به گروه یا جریانی خاص تعلق ندارد. ما باید اجازه دهیم کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، حق رشد و نمو داشته باشند و برای آبادی و اصلاح جامعه کمک کنند.

*مشکل در سیاست‌های کلی کشور نیست، اگر سیاست‌های کلی نظام دقیق و درست اجرا می‌شد، ما می‌توانستیم رتبه یک منطقه در همه موضوعات باشیم. در واقع مشکل در افرادی است که به اسم سیاست‌های کلی راه خود را می‌روند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را زیر پا می‌گذارند.

*متاسفانه همه کسانی که اشتباهات خود را توجیه و بقیه را حذف می‌کنند ، مشکل ایجاد کردند. ما با همین قوانین و سیاست‌ها می‌توانیم مشکلات کشور را حل و مطالبات مردم را پاسخ دهیم

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها