خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۰۸
تاریخ خبر:

نواب ابراهیمی؛ آشپز اینستاگرامی؛ موقتا آزاد شد

نواب ابراهیمی، آشپز اینستاگرامی که حدود ده روز پیش بازداشت شده بود، روز دوشنبه با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

نواب ابراهیمی؛ آشپز اینستاگرامی؛ موقتا آزاد شد

نیک یوسفی، مستندساز، با انتشار تصویری از نواب ابراهیمی در حساب توییتر خود نوشت: «نواب ابراهیمی امروز با قید وثیقه آزاد شد.» 

نواب ابراهیمی از آشپزان مطرح بوده که در فضای مجازی شهرت زیادی دارد و به دلیل آموزش های مختلف آشپزی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و به همین دلیل پیج اینستاگرام او دارای فالوئرهای زیادی است.

بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز

نواب ابراهیمی متولد 1348 است و گفته می شود تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی عمران تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده است. او از سالهای نوجوانی عشق و علاقه خاصی به آشپزی داشت. در خانه همیشه سعی می کرد در کنار مادرش باشد و به او در آشپزی کمک کند. حتی گاهی که مادرش نبود، سعی می کرد ابتکار عمل کند و غذاهای جدیدی بپزد. وقتی مادرش برگشت و دید پسرش چه کرده است، به جای سرزنش او را تشویق کرد و همین باعث شد که نواب به عشق و علاقه اش به آشپزی دامن بزند.

 

نواب ابراهیمی دانشجوی مهندسی عمران بود که تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد اما نتوانست صدای درون خود را نادیده بگیرد و پس از این همه مطالعه سرانجام به دنبال عشق خود رفت.

سوابق و علایق

علاقه زیادی داشت تا اینکه تمام فنون این رشته را از مادرش یاد گرفت و کلیپ های یک دقیقه ای از خودش ضبط کرد و در فضای مجازی به عنوان سرآشپز مشغول شد. او آنقدر با حوصله این کار را دنبال کرد که در حال حاضر یکی از بهترین آشپزهای ایرانی به حساب می آید. می گفت از بچگی همیشه غذا دوست داشتم و گرسنه بودم. وقتی از مدرسه به خانه می آمدم، همیشه در کنار مادرم بودم و با او آشپزی می کردم. کم کم این وضعیت ادامه پیدا کرد و با خودم گفتم چرا آشپزی نکنم و همینطور روزی که مادرم نبود به آشپزخانه رفتم و برای خودم غذای خوبی درست کردم. وقتی مادرم برگشت مرا تشویق کرد و داستان من و آشپزخانه شروع شد.

آشپزخانه را انتخاب کرد او از جوانی به ابتکار خود فیلم های یک دقیقه ای از آشپزی خود را ضبط و در اینترنت منتشر کرد. او ادامه داد تا اینکه معروف شد.

در حال حاضر یکی از برترین آشپزهای ایران محسوب می شود که درآمدی بالا دارد. صفحات او در فضای مجازی از پرطرفدارترین پیج های فعال می باشد و هر روز یک غذای جدید را به طرفداران خود آموزش می دهد.

او زمانی که در دوران راهنمایی درست می خواند به تمام غذاهای ایرانی وارد بود و می توانست آنها را بپزد.

به گفته خود او این مادرش بود که با صبر و حوصله او را تشویق کرد تا در غذا پختن به او کمک کند و ازا و یاد بگیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها