خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۲
تاریخ خبر:

سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام آژانس غیرسازنده و سیاسی بود

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره بازی امروز ایران در مسابقات جام جهانی ابراز امیدواری کرد که شاهد بازی جذاب ، دیدنی و توام با نتیجه مطلوب برای تیم ملی ایران باشیم و دل مردم ایران از این بازی و نتیجه آن شاد شود. ‌

سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام آژانس غیرسازنده و سیاسی بود

ناصر کنعانی در ابتدای نشست خود گزارشی از عملکرد وزارت خارجه در طول یک  هفته گذشته ارائه کرد .

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه عمان به تهران گفت: در این سفر وزیر امور خارجه عمان با رییس جمهور دیدار کرد و وزرای خارجه ایران و عمان دو دور گفت‌وگو و رایزنی کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به این که امروز تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر اولین بازی خود را انجام خواهد داد گفت : بار دیگر برای مردان پرتلاش و سخت کوش ایران در این مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم شاهد بازی جذاب ، دیدنی و توام با نتیجه مطلوب برای تیم ملی ایران باشیم و دل مردم ایران از این بازی و نتیجه آن شاد شود.  ‌

کنعانی در این نشست با اشاره به اقدامات متقابل ایران در برابر مصوبه اخیر شورای حکام گفت : آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان این اقدامات قرار گرفته است و با حضور ناظران آژانس این اقدامات انجام شد.

وی بار دیگر اقدام اخیر شورای حکام آژانس بین الملی انرژی اتمی علیه ایران را غیر سازنده دانست و گفت : این اقدام با انگیزه سیاسی صورت گرفته است.

منبع: ایسنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها