خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۹۸
تاریخ خبر:

هشدارِ احتمال وقوع کودتا در روسیه

یکی از نزدیکان ولادیمیر پوتین هشدار داد به به دلیل نارضایتی‌ها از وضعیت، احتمال شورش و کودتا در روسیه وجود دارد.

هشدارِ احتمال وقوع کودتا در روسیه

«عباس گالیاموف» نویسنده سابق سخنرانی‌های «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، هشدار داد در حالی که مسکو «به شکل کورکورانه لشکرکشی خونین‌اش» به اوکراین را دنبال می کند اوضاع در داخل به سمت کودتای نظامی پیش می رود.

گالیاموف تأکید کرد که در روسیه بستر برای شورش به طور کامل مهیاست. 

وی در ستون جدیدی برای شبکه مخالف «روسیه باز» نوشت که « هر چه مدت جنگ طول بکشد بی فایده بودن آن بیشتر روشن می شود».

وبسایت دیلی بیست آمریکا که این مطلب را منتشرکرد به اظهار نظر گالیاموف اشاره کرد که نوشت ملت روسیه تا حدودی  زیادی به این نتیجه رسیده است که رویای کرملین برای سرنگونی  نظام کی یف به واقعیت نمی‌پیوندد و جایزه راضی کننده با اراضی جدید«روسیه» هیچ کس را قانع نکرده است.

گالیاموف تصریح می کند که اختلافات در ارتش نیز روز به روز بیشتر می شود به طوری که «یفگنی پریگوژین» رئیس گروه «واگنر» درباره مقبولیت نظام حاکم بر روسیه نزد نیروهای ارتش تشکیک کرده است و ارتشی ها از این که  مقامات اجازه می دهند یک مجرم پا روی آنها بگذارد، هر روز خشمگین تر می شوند.

نویسنده سابق سخنرانی‌های پوتین تأکید می‌کند که با تلبنار شدن مشکلات در کشور و افزایش مشکلات ارتش که دولت نمی تواند آنها را حل کند، تصویر «پرافتخار و مکار»پوتین از هم پاشیده است و پوتین به شکل مستمر در چشمان ملت از یک استراتژیست خبره به دیکتاتوری عادی و کثیف تبدیل می شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها