خبرهای داغ
کدخبر: ۴۰۳۶
تاریخ خبر:

جزئیاتی از برنامه دولت برای تسهیل بازگشت یا فعالیت ایرانیان خارج از کشور

سخنگوی دولت گفت در این زمینه به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور هم بسته وحدت‌آفرینی در نظر گرفته شده که به تسهیل بازگشت یا فعالیت ایرانیان خارج از کشور - حتی آنانی که بعضاً خطاهایی مرتکب شده‌اند - می‌تواند منجر شود.

جزئیاتی از برنامه دولت برای تسهیل بازگشت یا فعالیت ایرانیان خارج از کشور

سخنگوی دولت درباره جزئیات بسته وحدت‌آفرین دولت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: در امتداد مسیری که مقام معظم رهبری روشن کردند و عفوی که در حوزه قضایی صورت گرفت، دولت هم خود را مکلف می‌داند که همین مسیر را در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند.

بهادری جهرمی یادآور شد: در این زمینه به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور هم بسته وحدت‌آفرینی در نظر گرفته شده که به تسهیل بازگشت یا فعالیت ایرانیان خارج از کشور - حتی آنانی که بعضاً خطاهایی مرتکب شده‌اند - می‌تواند منجر شود.

وی تاکید کرد: همچنین در حوزه تخلفاتی که در امتداد جرایم در حوزه‌های عمومی ممکن است در حوزه‌های صنفی رخ دهد؛ مثلاً در حوزه‌های دانشگاهی، هنری و ورزشی، در امتداد همان نگاه رهبری با  تفکیک حوزه‌های سازماندهی‌شده و متصل به شبکه‌های برانداز خارجی با کسانی که سهوی، خطایی و اشتباهی داشته‌اند و به این اشتباه هم واقف شده و آمادگی برای بازگشت به آغوش ملت دارند، دولت بسته‌ای را آماده کرده که بزودی به وزرا ابلاغ می‌کند و پس از ابلاغ هم رسانه‌ای خواهد شد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها