خبرهای داغ
کدخبر: ۴۴۶۵
تاریخ خبر:

چرا بالگرد هلال احمر برای دوردور وزرا و مسئولین استفاده می‌شود؟

در پی حادثه بالگرد (هلیکوپتر) حامل وزیر ورزش که منجر به کشته شدن یکی از همراهان وزیر شد، عده زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به استفاده وزیر ورزش از بالگرد هلال احمر اعتراض کردند و پرسیدند کار وزیر ورزش چه ضرورتی داشت که از بالگرد هلال احمر استفاده شده است؟

چرا بالگرد هلال احمر برای دوردور وزرا و مسئولین استفاده می‌شود؟

بعد از حادثه سقوط بالگرد هلال‌احمر که حامل وزیر ورزش و جوانان بود، کاربران فضای مجازی انتقادات زیادی به این موضوع داشتند که چرا بالگرد یک نهاد درمانی باید در اختیار وزیر ورزش باشد؟

کاربران نوشتند:

 

* با چه مجوزی وزیر ورزش از هلی کوپتر متعلق به سازمان #هلال_احمر استفاده کرده است. رئیس سازمان هلال احمر باید پاسخگو باشد

*الحمدلله کسی آسیب ندیده. هزینه بالگرد را باید از شخص وزیر ورزش و همراهان گرفت و به حساب هلال احمر واریز کرد.

* هیچ دلیل امنیتی و اضطراری برای استفاده از بالگرد هلال احمر برای حمل و نقل وزیر ورزش وجود نداشته و ایشان و همراهانش، شخصا ضامن هستند.

 

* چرا باید هلیکوپتر هلال احمر در اختیار وزیر ورزش باشه؟! وزیر ورزش چه کار ضروری و مهمی می تونه داشته که باید هلیکوپتر بره سفر؟!

* در وسط هیاهوی مربوط به مرگ یا زنده ماندن وزیر ورزش، کسی سوال نکرد چرا اصولا وزیر و همراهانش برای بازدید از یک ورزشگاه در وسط یک شهر، از هلیکوپتر استفاده کرده اند؟ این همان دولت مردمی بی تشریفات است؟

* چه ضرورتی داشت هلیکوپتر هلال احمر در اختیار وزیر ورزش و همکارانش باشد؟

 

* هلیکوپتری که سانحه داد Mi-171 روسی بود دستکم ۱۸ میلیون دلار قیمت داشت استفاده از آن برای افتتاح پروژه درجه سه جز تبلیغات و تن‌پروری وزیر چه دلیلی داشت؟ چرا با ماشین نرفتند؟

* یکی میتونه به من بگه هلیکوپتر ۱۸ میلیون دلاری هلال احمر دست وزیر ورزش و همکارانش چه غلطی میکنه؟

* یکی به من میگه چرا وزیر ورزش با هلکوپتر اورژانس رفته بازدید؟

 

* بیشتر از این عصبانی‌ام که هلیکوپتر هلال احمر که باید نهادی مستقل باشه را برای دوردور وزرا و مسئولین مصرف می‌کنید و اینطوری به فنا می‌دین. الان دولت هزینه این خسارت رو‌ می‌ده؟

منبع: اعتماد آنلاین
copied
ارسال نظر
 
  • سردار

    ازین اتفاق ها هرروز هفته و ماه در مملکت در جریان است مسئولین رده پایین شهری حتی منطقه ای به راحتی برای افتتاح یک پروژه س اده یا بازدید حوزه های خود بجای اینکه ا ز راه زمین جاده های روستایی و شهری و امک انات و فقر و مشکلات مردم را ببینند اکثری ت با بالگرد عین تاکسی نه بلکه اتوبوس شرک ت واحد بی حساب کتاب البته با مدیران ارگ ان هوایی خدمات دهنده زدوبند میکنند وبیت المال رااینگونه به باد میدهند این مسئولی ن و دولتمردان مردمی ...‌‌‌‌.

  • شهید بی کفن

    هزار میلیارد تومان قیمت این بالگرد روسی هست بلکه بیشتر یکی بگه این سفر بین شهرستانی مسئولین چقدر ارزش دارد که بالگرد با این هزینه را برای کلاس کاری و فخر فروشی به مردم مظلوم را زین کنه و اینگونه
    سرمایه های مملکت را به باد فنا می‌دهند نه تنها این موضوع بلکه تمامی پروازهای هزینه بر از جمله بالگردها ی نظامی و انتظامی بیچاره که هر لحظه برای مسئولین شده تاکسی تلفنی که باتوجه به شرایط موجود تحریم وسایل پرنده بیشترین هزینه های نگهداری را دارد وهر ساعت پرواز بالغ بر صد میلیون تومان برای مملکت هزینه بردا است را محدود کنند....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها