خبرهای داغ
کدخبر: ۴۶۹۷
تاریخ خبر:

تاکنون ۹۰۰ دانش‌آموز در سراسر کشور مسموم شده‌اند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای اعلام کرد بنا بر اطلاعاتی که از یک منبع موثق کسب کرده است، تاکنون ۹۰۰ دانش‌آموز در سراسر کشور دچار مسمومیت شده‌اند.

تاکنون ۹۰۰ دانش‌آموز در سراسر کشور مسموم شده‌اند

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس پیشنهاد داد که رئیس مجلس به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهد به همراه نهادهای اطلاعاتی - امنیتی و وزارت‌خانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش با فوریت این موضوع را بررسی کنند.

وی بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی و دولت و مسئولان حوزه بهداشت کشور باید این موضوع را با حساسیت پیگیری کنند و نباید از کنار این قضیه به سادگی گذشت. ممکن است افراد ضدنظام در این موضوع نقش داشته باشند، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و نمی‌توان بدون بررسی دقیق گروهی را متهم به این کار کرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و بهداشتی باید این موضوع را با حساسیت بیشتری بررسی کنند و زودتر به نتیجه برسند. باید منشأ این موضوع زودتر مشخص شود تا مردم از نگرانی درآیند.

حیدری توضیح داد: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم. درباره تعداد کشته شدگان این حادثه آماری ندارم و باید وزارت آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کند.

منبع: مهر
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها