خبرهای داغ
کدخبر: ۷۴۶۹
تاریخ خبر:

پیام سیدمحمد خاتمی در پی درگذشت حسین زمان

در پیام سیدمحمد خاتمی در پی درگذشت حسین زمان آمده: تن خسته و رنجور هنرمند والانگر و آزاده «حسین زمان» به خاک سپرده شد تا روان آزرده‌اش در جوار رحمت حضرت پروردگار آرام گیرد. یاد و نام این هنرمند دردآشنا در ذهن و خاطره همه آنان که انسان را عزیز و ایران را آباد و آزاد می‌خواهند و چهره دین خدا را مهربان و رحمانی می‌بینند و می‌دانند، همواره زنده خواهد ماند.

پیام سیدمحمد خاتمی  در پی درگذشت حسین زمان

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با انتشار پیامی درگذشت هنرمند آزاده و دردآشنا «حسین زمان» را تسلیت گفت.

متن پیام رییس جمهور پیشین کشورمان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تن خسته و رنجور هنرمند والانگر و آزاده «حسین زمان» به خاک سپرده شد تا روان آزرده‌اش در جوار رحمت حضرت پروردگار آرام گیرد. یاد و نام این هنرمند دردآشنا در ذهن و خاطره همه آنان که انسان را عزیز و ایران را آباد و آزاد می‌خواهند و چهره دین خدا را مهربان و رحمانی می‌بینند و می‌دانند، همواره زنده خواهد ماند.

من این مصیبت بزرگ را به همه اصحاب فضل و فضیلت و فرهنگ و هنر ، بخصوص به بستگان محترم ایشان و بالاخص همسر گرانقدر، باوفا و فرزندان عزیز و بزرگوارشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای این فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسألت می کنم.

دو روز پیش از درگذشت این هنرمند مردمی، سید محمد خاتمی در تماس تلفنی با حسین زمان و همسرش، جویای احوال ایشان و پیگیر روند درمانی‌اش شده بود.

QwUSvKezhB39

منبع: جماران
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها