خبرهای داغ
کدخبر: ۷۴۷۳
تاریخ خبر:

روشنفکر، نماینده مجلس:

خودکشی ۶۰ جوان در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر و بیکاری

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با آمار تاسفبار خودکشی گفت: آمار این استان در خودکشی بسیار بالا است بگونه‌ای که در یکی از مناطق، طی سه سال شاهد خودکشی ۶۰ جوان به دلایل فقر، اعتیاد، بیکاری و کمبود امکانات هستیم.

خودکشی ۶۰ جوان در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر و بیکاری

مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور دولت سیزدهم برگزار شد، اظهار کرد: فقر، فلاکت، بدبختی، آسیب‌های اجتماعی، کمبود امکانات و تجهیزات در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می‌کند و مشکلات زیادی را بر مردم این مُستولی کرده است.

به گزارش ایلنا، وی با طرح این سئوال که چرا استان کهگیلویه و بویراحمد با این مواهب الهی اینگونه محروم است؟ خاطرنشان کرد: در زیلایی بویراحمد، دختران ۱۴ ساله‌ای را می‌بینید که چهره‌ شان شبیه پیرزنان ۶۰ ساله شده است.

 

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با تاکید براینکه شرایط سختی بر مردم حوزه انتخابیه و البته استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه رفاهی و معیشتی حاکم شده و این یک واقعیت انکارناپذیر است، یادآور شد: ما دست یاری خود را مصرانه و صمیمانه به سوی دولت انقلابی و تلاش‌گر دراز می‌کنیم که این استان را در حوزه‌های مختلف ویژه‌تر ببیند تا شاهد تغییر آمارهای واقعی آسیب‌های متعدد اجتماعی نظیر خودکشی ، طلاق ، اعتیاد و سایر آسیب‌ها باشیم.

روشنفکر بدون اشاره به نام شهرستان و یا منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با آمار تاسفبار خودکشی ادامه داد: آمار این استان در خودکشی بسیار بالا است بگونه‌ای که در یکی از مناطق، طی سه سال شاهد خودکشی ۶۰ جوان به دلایل فقر، اعتیاد، بیکاری و کمبود امکانات هستیم.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: در شهر کاشان ۹۰۰ کارخانه و شرکت وجود دارد، در استان یزد بقول نمایندگان مجلس این استان، کارخانه‌های آنان با کمبود نیروی انسانی مواجه شده‌اند و همه ما می‌دانیم آنها به پشتوانه دولت‌ها، یک استان کویری را به کجا رسانده‌اند که کارخانه‌های آنها نیروی انسانی کم دارند.

روشنفکر افزود: درست است که استان کهگیلویه و بویراحمد نه به مرز و نه به دریا راه دارد اما اینقدر مواهب الهی پروردگار مُتعال به ما داده که در صورت توجه ویژه دولت، می‌شود این استان را به استان‌های توسعه یافته رساند. 

منبع: ایلنا
copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خودکشی از فقر نیست .دلایل دیگری دارد.اگر بگوئیم از فقر و بیکاری است دنبال علت اص لی که چیز دیگری است نمی رویم .

  • ابوالقاسم باقری

    بسمه تعالی
    بسیار دردناک است شنیدن چنین خبرهایی ودردناکتر اینکه یک نماینده مجلس بجای مطالبه گری از دولت که چرا چنی ن وضعیتی بوجود آمده وجای عدالت در توسعه همه جانبه کشور کجاست،مصرانه دست یاری به سوی دولت انقلابی وتلاشگر دراز میکند بدون توجه به مقایسه وضعیت معیشتی مردم در آغا ز شروع بکار دولت انقلابی با وضعیت فعلی ! !!کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها