کدخبر: ۸۰۳۱
تاریخ خبر:

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه تهران

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه تهران اعمال می‌کند.

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه تهران

مهر نوشت: وزیر خارجه آلمان از تصمیم اتحادیه اروپا به منظور اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران با محوریت اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به نقل از العربیه، آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان می‌گوید که اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران و اعضای بیشتری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وزیر خارجه آلمان در ادامه اظهارات خصمانه، بی‌اساس و مداخله‌جویانه خود علیه تهران، با اشاره به آنچه وی «نقض حقوق بشر» خوانده شده، گفت که «ما چنین چیزی را نخواهیم پذیرفت.»

همچنین جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در آستانه نشست شورای وزرای خارجه این بلوک در بروکسل، گفت که «شورای امور خارجه در بروکسل، بسته جدید تحریمی را علیه ایران تصویب خواهد کرد.»

بورل با اشاره به اجرای حکم عاملان حمله تروریستی موسوم به «خانه اصفهان»، در اظهاراتی بی‌اساس، ادعای بربوک را تکرار و اجرای احکام مذکور را «نقض حقوق بشر» توصیف کرد.

قوه قضائیه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرد که حکم اعدام محکومان حمله تروریستی «خانه اصفهان» در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت شد، به اجرا درآمد.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها