خبرهای داغ
کدخبر: ۸۷۴۹
تاریخ خبر:

وزیر کشور به طالبان چه هشداری داد؟

وزیر کشور به طالبان هشدار داد که مرزبانانشان را توجیه کنند تا از این اتفاقات مرزی رخ ندهد..

وزیر کشور به طالبان چه هشداری داد؟

وزیر کشور گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا از این اتفاقات مرزی رخ ندهد.

 احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دولت بیان کرد: در حال حاضر اوضاع و احوال کاملا آرام است و تردد مرزی برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اشتباهی که مرزبابانان افغانستانی کرده و تیراندازی کردند، این تیراندازی مرزی اتفاق افتاد و یک شهید هم داشتیم و از طرف افغانی نیز افرادی کشته شدند ولی با توجه به دقت و تدبیر طرف جمهوری اسلامی و دقت و ورود به موقع طالبان و دولت مرکزی مسأله حل شد و الان در مرز مشکلی نداریم.

وزیر کشور ضمن اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون چند نوبت از این اتفاقات داشته ایم، گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا از این اتفاقات مرزی رخ ندهد.

وحیدی در ادامه در پاسخ به این سوال که برخی از مقامات اظهارنظرها و موضع گیری هایی در مورد کشورمان دارند، آیا واکنشی نسبت به پیام هایی که در فضای مجازی می گذارند، خواهید داشت؟ اظهار کرد: برخی از افراد غیر مسئول یا لااقل در رده های اصلی مسئولیت اظهاراتی داشتند که بر اساس برخی گزارشات آنها را برکنار کردند. حرف هایی کاملا بیجا و غیرمنطقی توسط یکی از این افراد زده شده بود که بر اساس گزارشی که به من رسید، او را برکنار کردند.

وی تأکید کرد: ما با حاکمان افغانستان تعامل داریم، لذا طبیعتا هر حرفی باشد باید از طریق گفت و گو حل و فصل شود.

 

منبع: ايسنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها