خبرهای داغ
کدخبر: ۹۰۹۳
تاریخ خبر:

واکنش عضو دولت روحانی به ماجرای «فرش‌های سعدآباد»

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی درباره پرونده فرش‌های ساختمان حافظیه سعدآباد ارائه داد.

واکنش عضو دولت روحانی به ماجرای «فرش‌های سعدآباد»

محمود واعظی، درخصوص پرونده‌ی فرش‌های ساختمان حافظیه سعدآباد با بیان اینکه مدعی این پرونده، نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دوازدهم بود، گفت: از ابتدای دولت یازدهم گزارش‌هایی درباره مفقود شدن چند تخته فرش در ساختمان حافظیه در فاصله سال‌های ۹۰ تا ۹۲ دریافت شد. نهاد ریاست‌جمهوری نیز به عنوان مدعی، به وسیله بازرسی ویژه نهاد پیگیری کرد و حتی پرونده به اطلاع نهادهای نظارتی خارج از دولت هم ارسال شد.

او افزود: پرونده فرش‌ها در حال پیگیری بود. حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که به مرحله صدور رای نیز رسیده است که برخی خبرگزاری‌ها، با انتشار خبری مخدوش و مغشوش و با اتکا به شنیده‌ها و منابع آگاه، خبرسازی‌هایی را با هدف متهم کردن دولت قبل شروع کردند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق اظهار داشت: در این خبرسازی‌ها با هدف منحرف کردن روند رسیدگی به پرونده، اتهام‌هایی علیه مقامات ارشد دولت روحانی و نزدیکانش مطرح شده که مستند به هیچ مدرک و شواهدی نیست، بلکه یک خبرسازی جعلی است.

واعظی با تاکید بر اینکه طرح مجدد و رسانه‌ای موضوع مفقودی فرش‌ها از اساس سیاسی و با اهداف انتخاباتی است، بیان داشت: پس از شکست ادعای سرقت فرش‌ها و انبوه خبرهای ضد و نقیض در این باره، اتهام سرقت تلویزیون‌های کاخ سعدآباد را مطرح کردند. البته هرچه به انتخابات اسفندماه نزدیک شویم، از این دست خبرها و حتی ادعاهای بزرگ‌تر و کشفیات جدیدتر بیشتر خواهد شد.

او گفت: متاسفانه رویه‌ای باب شده که برای حذف همه رقبای احتمالی و یکدست‌سازی انتخابات، انبوهی از اتهامات و ادعاها و آمارسازی‌های دروغین علیه افراد و جریان‌های دیگر منتشر می‌شود و یکی از جدی‌ترین اهداف این پروژه، دولت سابق است. گویی هر نوع تهمت و افترایی علیه دولتمردان سابق مباح و تمرینی برای جریان حذف و یکدست‌سازی است.

 

 

منبع: ایلنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها