خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۰۵۴
تاریخ خبر:

بلاگر ایرانی با صحبت‌های جنجالی‌اش در یک ویدئو کلی فحش خورد!

در توییتر ویدئویی از یک زن در حالی که مشغول آرایش کردن است منتشر شده که در آن گزاره‌ی «زن ها به کادوهای گران قیمت، رستوران های لوکس و بریز و بپاش احتیاج ندارند» را زیر سوال برده و به کسانی که این مدلی فکر می‌کنند فحش داده است.

بلاگر ایرانی با صحبت‌های جنجالی‌اش در یک ویدئو کلی فحش خورد!

 در توییتر ویدئویی از یک زن در حالی که مشغول آرایش کردن است منتشر شده که در آن گزاره‌ی «زن ها به کادوهای گران قیمت، رستوران های لوکس و بریز و بپاش احتیاج ندارند» را زیر سوال برده و به کسانی که این مدلی فکر می‌کنند فحش داده است.  او معتقد است که زبان ابراز عشق و محبت، کادوهای گران قیمت و به اصلاح پول خرج کردن است. 

بلاگر ایرانی

این موضوع بین کاربران چالش ایجاد کرده. نظر برخی از کاربران درباره این ویدئو را در ادامه میخوانید.

نازنین مخالف با گفته‌های این خانم بود: خداشاهده روتون‌ میشه اینارو میگید؟ خودتونو به چی میفروشید؟ چرا اینقد خودتونو دست کم گرفتید؟ چجوری اینقد خود کم بینی دارید؟  بابا تو باید کسر شأنت بشه یه نفر بیاد نیازای اولیتو تامین کنه؟  عطر و لباس؟

زن ملوان زبل ترجیح میداد با آدم چشم و دل سیر ازدواج کند: اینجور آدما همیشه حالمو بد میکنن متوهم‌ان؛ تو خودتو مهمون کن ی رستوران لاکچری برای خودت گرون‌ترین هدیه رو که می‌خوای بخر فقط خودت نه کس دیگه نه حتی پدرت خودت بخر؛ (یکی از معیارام برای انتخاب حتی رفیق کسیه که چشم و دل سیر باشه سیر از همه چیز ؛ همه چیییییز ...)

یاسی هم نوشت: واقعا دیگه حالم از این نسل داره بهم میخوره, بله کادو گرون قیمت خوبه ولی زمانی که دو طرف شرایطشو داشته باشن کادو گرون قیمت بهم بدن, همه چی ۵۰/۵۰ باید باشه اگر شما اینکارو انجام می‌دین, اونوقت این توقع‌ام داشته باشین.

کاربر کیمیای بابا خسته از این مدل نصیحت‌ها بود: کاری به حرفاش ندارم ولی دیگه این سبک ویدیو که بیا جلو اینه ارایش کن و نصیحت کن نمیخواد تموم شه؟ انگار داشتن لوازم ارایش توهم دانایی هم داره میاره

نظر کاکتوس اما خیلی متفاوت بود و خواندنی: شده به یه مرد بابت ظاهر پسند بودنش گیر بدید؟ مردا راست راست راه میرن، میگن: خانم باید خوشگلِ نچرال باشه و استایل هم به روز و عالی... بعد وقتی یه زن میگه انتظار دارم نامزدم پولدار باشه، لباتون کج میشه؟

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها