خبرهای داغ
کدخبر: ۳۲۱۱
تاریخ خبر:

انتقاد تند رسول خادم به طرح جدید مجلس برای مجازات اظهار نظر!

قهرمان سابق کشتی ایران در واکنش به طرح جدید مجلس برای مجازات اظهارنظر افراد نوشت جماعتی که به نام نمایندگی مردم در خانه متعلق به مردم نشسته‌اند و خودشان جرات بیان درد و بدبختی مردم و مقامات بی‌مسوولیت را ندارند، واقعا نمی‌دانند روزهای مبارک بادشان در ساختمان بهارستان می‌گذرد؟

انتقاد تند رسول خادم به طرح جدید مجلس برای مجازات اظهار نظر!

چه میشود گفت؟!!!

البته انتظاری هم نیست …

فقط نمیدانیم این جماعتِ “لال پرست‌”نماینده یِ کدام مردم هستند؟

سالهاست گزارشِ مقامات چیزی جز؛ “همه چیز خوب است” و کشور در همه ابعاد در حال پیشرفت است، نیست …

اینکه هر فرد مشهور و غیرمشهوری اگر موضوعی را منتشر میکند باید مستندات آن را هم ارائه کند و گرنه مسئول است و باید پاسخ دهد ، غیر منطقی نیست. ولی اینکه هیچکس قبل از صحبت مقامات در مورد موضوعات مردم و جامعه ، هیچ نگوید تا مقامات اول اظهار نظر کنند، این نهایتِ ناراستی و خیانت به مردمی است که بیت المالشان را گرفته اند و میگویند شما لال باشید تا مقامات به وقتش آنطور که میخواهند گزارش دهند و البته شاید هم اصلن صلاح ندانند چیزی بگویند!!!

واقعن این جماعتی که به نامِ نمایندگیِ مردم، در خانه یِ متعلق به مردم نشسته اند و خودشان هم جراتِ بیانِ درد و بدبختیِ مردم و خیانتِ مقاماتِ بی مسئولیت را ندارند و گوششان به جای شنیدنِ صدایِ مردم ، خواست و فرمانِ مقامات بالا را میشنود، نمیدانند که این روزهایِ مبارک بادشانْ بر رویِ صندلی هایِ سبزِ متعلق به مردم در ساختمانِ بهارستان میگذرد ؟!!!

به پشت سر خود نگاه کنید !

ببینید چند نفر از کسانیکه در موقعیت شما بودند و مانند شما به مردم بی پناه این سرزمین نامردمی کردند، با عزت ماندند و با عزت رفتند؟!!!

و ما ذلتِ آنانکه در موقعیت شما بودند و به مردم خیانت کردند را، فراوان فراوان به چشم دیده ایم!

شما مصداق آیه ؛

“ خسر الدنیا و الاخره ذلک هو الخسران المبین” (کسانیکه در دنیا و آخرت زیانکارند و بازنده، و این زیانکاری و بازنده بودن آنها آشکار است) هستید

 

رسول خادم

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها