خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۱۲۱
تاریخ خبر:

دلنوشته احساسی شبنم مقدمی در ستایش فریماه فرجامی

بعد از انتشار خبر تلخ به کما رفتن فریما فرجامی، یکی از ستاره‌های مطرح سینمای دهه شصت و هفتاد، شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرامش نامه‌ای خطاب به این بازیگر و در ستایش بازی او نوشته و در آن از بی‌‌رحمی سینما و روابط موجود در این عرصه گلایه کرده است.

دلنوشته احساسی شبنم مقدمی در ستایش فریماه فرجامی

شبنم مقدمی نامه‌اش را با مرور آثار جذاب فریما فرجامی شروع کرده و نوشته: «شما من را نمی‌شناسید بانو. من که به عرصه رسیدم، شما عزلت گزیده بودید از بخت بدم. کنارتان روی صحنه و مقابل دوربین کار کردن که هیچ، دیدارتان هم ممکن نبود. شما من را نمی‌شناسید اما من چرا. خوب می‌شناسمتان. صد بار بیشتر «آفاق» درخشان «نرگس» را بهت‌زده و حیران شما دیده‌ام. سیصد بار «فروغ‌ازمان» «پرده آخر» را. آن‌قدر با «ماه‌منیر» «مادر» وقت سربه‌دامان مادر گذاشتن اشک ریخته‌ام که نگو! آن‌قدر «مونس» بی‌پناه «سرب» را در آغوش خیالم کشیده‌ام که نپرس. نمی‌دانید چقدر خواب شما شدن… مثل شما شدن را دیده‌ام همه‌ی سال‌های نوجوانی و جوانی. چقدر تمرین شما شدن کرده‌ام توی خیالم. مثل شما زیبای شدن که ممکن نبود، می‌شد فقط نگاهتان کرد و سپس تحسین. شما نه فقط زیبا که باشکوه، باوقار و خاص ودید روی روی پرده. روی صحنه. در هر نقش شما بهترین بودید.»

فریماه فرجامی

او از وضعیت در کما به سر بردن فرجامی نوشته و از بی‌رحمی سینما با ستاره‌هایش گلایه کرده و اینطور ادامه داده: «می‌گویند کما وضعیتی است عجیب میان این جهان و آن جهان و هرکه در این حال قرار می‌گیرد انگار میان پلی ایستاده باشد که یک سویش ماییم و یک سویش آنها که رفته‌اند. می‌گویند شما در این حال که هستید می‌شنوید صدای ما را. گوشتان با من است بانو؟ بانو من سال‌ها به شما نگاه کردم. به دقت و به قصد آموختن و از شما بسیار آموختم. بازیگری آموختم که به جای خود. شما بهترین معلم ندیده‌ام بودید. اما به تلخی و روشنی آموختم مختصات سینمای بیم‌رحم پرمدعا را که به طرفه‌العینی حتی ستاره‌هایش را به باد فراموشی می‌سپارد. پس آموختم بیش از حد دنیای دروغینش را باور نکنم. با چشم باز قدم بردارم و هشیار باشم. و این‌ها که شمردم آموزه‌های کمی نبود برای من که هرچه دارم تکه تکه و به سختی جمع کرده‌ام برای خودم برای روزگارم حرفه‌ام.»

آخرین خبر از شرایط جسمانی فریماه فرجامی در بیمارستان

 حال فریماه فرجامی وخیم شد

فریماه فرجامی؛ زیبای خفته سینمای ایران همچنان در کماست

حال فریماه فرجامی در بیمارستان وخیم شد!

گریم جالب فریماه فرجامی ۲۷ سال پیش برای فیلم نرگس!

مقدمی تاکید کرده که فرجامی از آدم‌های این دنیا خیری ندیده و با این حال آرزو کرده که برگردد و سمت زندگی بایستد. در پاین نوشته: « ممنون شمایم بانو تا همیشه ممنون شمایم. کاش قصد بازگشت کنید. شما که جایی از کسی تنگ نکرده‌اید. کاش برگردید این سوی پل گرچه خیری هم در دنیای این سو و آدم‌هایش ندیده‌اید اما کاش برگردید.»

فریما فرجامی اواخر خرداد براثر سکته راهی بیمارستان شد و درحال حاضر در کما و بیهوشی کامل به سر می‌برد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها