خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۰۳۳
تاریخ خبر:

راز خداحافظی شهرام شب پره از خوانندگی لو رفت!

خداحافظی شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی در کنسرت اخیر خود حاشیه ای بوده که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

راز خداحافظی شهرام شب پره از خوانندگی لو رفت!

 چندی قبل تر، سید ابراهیم رئیسی در اولین نشست رسانه ای خود اعلام داشته بود که لازم است شرایط بازگشت ایرانیان خارج از کشور آسان شود

. در میان اخباری  که به تازگی انتشار یافته و بازتاب های فراوانی را نیز به خود اختصاص داده است، خداحافظی شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی، در کنسرت 17 تیرماه خود است که در میان پر بازدید ترین ها جلب نظر می کند.

او برادر شهبال شب پره است. فردی که گفته می شود یکی مافیا قوی موسیقی در خارج از کشور بوده و زمینه ساز فعالیت و ورود برخی خوانندگان نسل جوان در دوره ای خاص می باشد. خود شهرام اما یکی از پیشگامان موسیقی پاپ ایرانی و از خواننده های محبوب کشور است. وی متولد 1326 است و هنگامی که ۱۳ سال داشت، فعالیت موسیقی خود را به‌عنوان نوازنده ساز درامز آغاز کرد. شب پره  تا به امروز بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرده و با گذشت بیش از ۵ دهه فعالیت حرفه ای اکنون نیز از هنرمندان محبوب و پرآوازه در ایران محسوب می شود. خواننده ای که نامش چندین دهه در اوج بوده  و با هنر خود برای چند نسل خاطره سازی کرده است.

شهرام شب‌پره

شهرام شب پره به ایران باز می گردد؟

این خواننده در کنسرت دیشب خود اعلام داشت که قصد دارد بعد از 60 سال خوانندگی از دنیای آواز و موسیقی خداحافظی کرده و برای همیشه کشور آمریکا را ترک نماید. همین موضوع زمینه ساز شد که برخی کاربران فضای مجازی و طرفداران این خواننده، علت خداحافظی شهرام شب پره را با بازگشتش به ایران مرتبط بدانند.  این طور که به نظر می رسد شب پره از تصمیم خود کاملا اطمینان داشته و تمام جوانب را سنجیده که با صدای بلند آن را اعلام داشته است. 

شهرام شب‌پره

این در حالی است که شهرام شب پره در اظهارات اخیر خود اعلام داشته بود که دوست دارد دوباره به ایران بازگردد. وی در این راستا اعلام داشته که اگر اجازه ی ورود به ایران را بگیرد، حاضر است به کاری غیر از خوانندگی نیز مشغول شود.

شهرام شب پره در حالی از موسیقی خداحافظی کرد که در آخرین کنسرتش میزبان مهناز افشار ، احسان کرمی،  برزو ارجمند و چند تن دیگر از هنرمندانی بود که به تازگی ایران را ترک نموده و از فعالیت رسمی در داخل کشور نیز دست کشیده اند.

دفاع محمد معتمدی از بازگشت شهرام شب پره به ایران

محمد معتمدی به نشانه حمایت و با انتشار ویدئویی که این خواننده در آن از آرزوی بازگشتش به ایران سخن گفته بود، خواستار تسهیل بازگشت شهرام شب پره به ایران شد. معتمدی که توضیح خاصی نیز در پست مربوطه منتشر نکرده بود، تنها به بیان جمله ی به امید اقدام لازم اکتفا کرده است.

شهرام شب‌پره

لازم به ذکر است که چندی قبل تر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، در اولین نشست رسانه ای خود اعلام داشته بود که لازم است شرایط بازگشت ایرانیان خارج از کشور آسان شود. 

بازگشت به ایران، آرزوی میانسالی بسیاری از هنرمندان دور از وطن

اما شهرام شب پره تنها کسی نیست که در رنج دوری از وطن روزگار می گذراند. طی نزدیک به نیم قرن گذشته شاهد خروج از کشور بسیاری از هنرمندان، خصوصا آنهایی که در حرفه ی موسیقی فعال هستند بوده ایم. افرادی که بنا به هر دلیلی، خاک سرزمین خود را ترک گفته و رنج فراق از آن را متحمل شده اند. بدیهی است که سنین میانسالی بیش از هر دوره ی دیگر از زندگی انسان، او را به سمت یادآوری خاطرات دورش می کشاند.

همانگونه که می دانیم، رنج این فراغ گاها آنقدر آزاردهنده است که افرادی مانند حبیب محبیان را با قبول شرایط و پذیرفتن قوانین به این فکر می اندازد که نیمه ی میانسالی عمر خود را در سرزمین مادریشان سپری کنند.

به این امید که این راه  بیش از پیش هموار شده و شرایط لازم برای بازگشت هنرمندانی که حاضر به قبول قوانین تعیین شده از سمت دولت هستند، مهیا شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها