خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۶۷
تاریخ خبر:

تصاویری از حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

پس از بازداشت ترانه علیدوستی، تعدادی از چهره‌های شناخته شده هنری و سینمایی برای پیگیری وضعیت او در مقابل زندان اوین حاضر شده‌اند.

تصاویری از حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

پس از بازداشت ترانه علیدوستی، بازیگر سرشناس ایرانی، شمار زیادی از بازیگران و چهره‌های مطرح سینمایی برای دومین روز پیاپی برای پیگیری وضعیت خانم علیدوستی حضور پیدا کردند.

دیروز و در اولین روز بازداشت ترانه علیدوستی، میترا حجار، شهاب حسینی، سحر دولتشاهی، هنگامه قاضیانی، پیمان معادی، رخشان بنی‌اعتماد، لیلی رشیدی و برخی دیگر از چهره‌های سینمایی حضور داشتند.

در ادامه حضور و پیگیری وضعیت ترانه علیدوستی توسط چهره‌های سینمایی، امروز هم جمعی از آنان در مقابل زندان و دادسرای اوین حضور پیدا کردند. بهمن فرمان‌آرا، کارگردان شناخته شده ایرانی، علی مصفا، لیلی رشیدی، میترا حجار، گلاره عباسی، پانته‌آ بهرام، مستانه مهاجر، بهناز جعفری و برخی دیگر از چهره‌های شناخته شده در مقابل زندان اوین حضور پیدا کرده‌اند.

حمید علیدوستی، بازیکن و مربی سابق سابق تیم ملی فوتبال و پدر ترانه علیدوستی هم برای پیگیری وضعیت بازداشت دخترش به دادسرای اوین مراجعه کرده است.

ترانه علیدوستی، بازیگر سرشناس ایرانی، روز شنبه در محل سکونتش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. گفته می‌شود دلیل بازداشت خانم علیدوستی، بیان مطالب غیرواقع در فضای عمومی و عدم ارائه اسناد و مدارک در اثبات این مطالب است.

بازداشت ترانه علیدوستی در دو روز گذشته باعث واکنش‌های بسیاری در میان هنرمندان، رسانه‌ها و چهره‌های هنری داخلی و بین‌المللی شده است.

حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

 

حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

حضور تعداد زیادی از سینماگران در اوین

copied
ارسال نظر
 
  • علی

    از یک طرف اهالی هنر پیگیر اجرای قانون هس تن از طرفی خودشون بسیار قانون گریز
    ایشون به سن قانونی رسیدن و باید مسئولی ت صحبت هایی که کردن رو قبول کنن

    • ناشناس

      احسنت

  • دریا

    مرده شور تک تک این زنای به اصطلاح بازیگر رو ببرند با این طرز لباس پوشیدن و تفکرات شون که جوان های زیادی بخاطر این بی لیاقت های نمک نشاسی که تو جشنواره فجر شو لباس راه میندازن بخاطر این کودن ها آینده شون را از دست دادند. این ها خودشون در عشق و حال کردن هستندو پول پارو می کنند یک عده جوان ساده گول امثال این بی خاصیت می خوردن که هنری جز نمایش مو و لاک ناخن و... ندارند. اظهار نظرهاشونم به درد خودشون میخوره ادم وقتی پیام های اینا رو تو اینستا می خونه تاسف می خوره به سطح شعور و سوادشون.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها