خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۴۶۶
تاریخ خبر:

رشیدپور به تلویزیون بازگشت و عده‌ای خوششان نیامد!

رضا رشیدپور که در اوج اجرا در ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور قبلی گفته بود اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد دیگر به آن‌جا برنمی‌گردد، بعد از سرد شدن آن کوران به قول خودش وفا نکرد و به آن‌جا برگشت!

رشیدپور به تلویزیون بازگشت و عده‌ای خوششان نیامد!

کیهان نوشت:رضا رشیدپور که در اوج اجرا در ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور قبلی گفته بود اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد دیگر به آن‌جا برنمی‌گردد، بعد از سرد شدن آن کوران به قول خودش وفا نکرد و به آن‌جا برگشت!

این مجری اتفاقا مدتی است بعد از التهابات سیاسی و خیابانی سال گذشته، از آنتن دوری کرد و در فضای مجازی هم پست‌های دوپهلو می‌گذاشت که هم آن‌طرف را داشته باشد و هر وقت خواست، باز هم آنتن را به دست بیاورد.

شنیده شده که این مجری دم‌دمی‌مزاج باز هم در هوس آنتن است و بناست باز هم اجرای برنامه‌ای را به دست بگیرد، تا باز منتظر بمانیم و ببینیم کجا به سودش است که با صداوسیما قهر کند و کنار بکشد!

نکته جالب این است که دم‌دمی‌مزاج بودن رشیدپور حتی در مواجهه او با صنعت خودرو هم مشهود است. چنان‌که مدتی از مدافعان سرسخت مراکز تولید خودروی داخلی بود (وقتی برای آنها مراسم اجرا می‌کرد و دستمزد می‌گرفت) اما بعد از آن به مخالف جدی تولید خودروی داخلی تبدیل شد و...

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها