خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۱۵۶
تاریخ خبر:

ویدئوی خوانندگی باربد بابایی مجری سابق صدا و سیما با صدای جادویی و آهنگ هایده

در ادامه ویدیویی از خوانندگی باربد بابایی را مشاهده می‌کنید.

ویدئوی خوانندگی باربد بابایی مجری سابق صدا و سیما با صدای جادویی و آهنگ هایده

​باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده ۴۵ ساله است که فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی است.

باربد بابایی برخلاف رشته تخحصیلی خود به عرصه بازیگری علاقمند بود. او با اجرای برنامه‌های تلویزیونی به شهرت رسید.

باربد بابایی علاوه بر اجرا، در زمینه بازیگری و خوانندگی نیز فعالیت می‌کند. او نواختن گیتار را به صورت تجربی فرا گرفت و تجربه خوانندگی در تیتراژ برنامه های خود را دارد.

طلاق باربد بابایی

 باربد بابایی عکس‌های زیادی از خود را با دختران دوقلویش در فضای مجازی منتشر کرده است و از آنجاییکه باربد بارها با دخترانش دیده شده است و خبر و اثری از همسرش نیست به نظر می‌رسد  او از همسر خود طلاق گرفته است.

باربد بابایی

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خیلی دوست داشتم بدانم عمو پورنگ در حق خودش ظلم کرد وازدواج نکرد یا مادرش درحقش کوتاهی کرد واونو داماد نکرد وبرای خودش نگه داشت تنها نمونه. کاشکی یه خرده خواهر برادرها هم در حق هم ظلم نکنند وهمه مسئولیت مادر یا پدرشون رو به یه نفر واگذار نکنند اونا هم کمک کنند در نگهداری واقعا چی شده که حق همو می خوریم وککمون نمی گزه. البته که عمو پورنگ فکر نکنم حالا حالا رو کنه این مسائل رو وهمیشه خودخوری میکنه. مثل الان که همه عشق وچودشو تقدیم مادرش کرده در حالیکه یه خردش هم باید در راه ارامش روان خودش بزاره ونیمه گمشده خود رو پیداکنه ودست از یه بعدی زندگی کردن برداره.
    عمو پورنگ میدونم که اگر مطلبمو بخونی متوجه میشی چی مخوام بگم. چون خدا تورو یه بعدی نیافریده پس با همه جنبه های وجودیت زندگی کن تا بعدا پشیمون نشی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها