خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۷۵۴
تاریخ خبر:

پست احساسی گلشیفته فراهانی برای داریوش مهرجویی + عکس

پس از قتل داریوش مهرجویی و همسرش در شب گذشته، موج عظیمی از واکنش‌های کاربران و هنرمندان نسبت به این اتفاق در فضای مجازی سرازیر شد. گلشیفته فراهانی نیز در پی این حادثه تلخ در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و ضمن انتشار تصاویری از خودش در کنار مرحوم مهرجویی احساسات خود را در قالب یک متن در کپشن این پست نوشت.

پست احساسی گلشیفته فراهانی برای داریوش مهرجویی + عکس

پس از قتل داریوش مهرجویی و همسرش در شب گذشته، موج عظیمی از واکنش‌های کاربران و هنرمندان نسبت به این اتفاق در فضای مجازی سرازیر شد.

گلشیفته فراهانی نیز در پی این حادثه تلخ در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و ضمن انتشار تصاویری از خودش در کنار مرحوم مهرجویی احساسات خود را در قالب یک متن در کپشن این پست نوشت:

داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی

از دیشب خواب به چشمانم نیامد چطور می‌شود تو اینطور بدنت را ترک کنی؟ چطور می‌شود کسی تو را همسرت را با چاقو بکشد... باور نکردنیست تو در نهایت، نمردی کشته شدی داریوشِ دیگرِ مهرجویی نخواهد بود که زندگی و مرگ تو را تبدیل به یک فیلم کند. فیلمی با پایانی ماورای ۸۴ سالگی در کنار سورئال ایران. ایران را چه شده که داریوش مهرجویی‌اش را در همسرش با چاقو شرحه شرحه می‌کنند. مریم صفا ... مونا شما چطور این تلخی را تحمل خواهید کرد.... حالت تهوع امان نمیدهد

هانیه‌ی سنتوری:

دیگه از همه چی حالم به هم می‌خوره

از همه چی بدم میاد، از این مملکت دروغگو، بیرحم،

که همرو معتاد و بدبخت می‌کنه.

تجاوز میکنه، زندانی میکنه، میکشه اعدام میکنه، سر میبرد شکنجه میکنه. شرحه شرحه میکنه کی فکرشو میکرد سرنوشت داریوش مهرجویی اینطور بشه؟

که از اون خانی‌آباد تا این شمرون کوفتی به عالم آدم عاشقت بودن

داریوش مهرجویی

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها