خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۰۹۴
تاریخ خبر:

تصویری از همایون و رایان شجریان در کنسرت برلین

تصویر همایون شجریان و برادرش در برلین منتشر شده است.

تصویری از همایون و رایان شجریان در کنسرت برلین

تصویری از همایون شجریان در کنار رایان شجریان در حاشیه تور کنسرت برلین منتشر شده است.

رایان شجریان

رایان شجریان آخرین فرزند استاد فقید موسیقی ایران، محمدرضا شجریان است. او برادر ناتنی فرزانه، افسانه، مژگان و همایون شجریان به حساب می‌آید. شجریان در سال ۱۳۷۰ از همسر اول خود، فرخنده گل‌افشان (مادر ۴ فرزند اول او) جدا شد و یک سال بعد با کتایون خوانساری ازدواج کرد.

رایان شجریان

حاصل ازدواج مجدد استاد شجریان با خانم خوانساری، تنها یک پسر بود؛ رایان شجریان. رایان در ۱۹ مهر ماه سال ۱۳۷۶ در ونکوور کانادا متولد شد. او تنها دو روز پس از فوت پدر، وارد ۲۴ سالگی شد. مانند دیگر اعضای خانواده شجریان، رایان هم از هنر استاد بی‌نصیب نمانده و چند سالی می‌شود که در زمینه موسیقی فعالیت دارد. البته او به غیر از موسیقی به نقاشی نیز علاقه بسیار زیادی دارد و به نظر می‌رسد که مهارت خوبی نیز در این زمینه داشته باشد.

رایان شجریان

برخلاف مادر رایان که به نظر نمی‌رسد روابط نزدیکی با اعضای خانواده شجریان داشته باشد، رایان با یگانه برادر خود، همایون و دیگر اعضای خانواده رابطه خوبی دارد. او مانند پدر و برادر خود به دیدن فوتبال علاقمند است و برای تماشای بازی‌های مهم تیم ملی به استادیوم هم می‌رود. با استناد به تصاویری که در اینستاگرام رایان منتشر شده، به نظر می‌رسد که او با دختری به نام تارا صادقی، نامزد است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها