خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۱۰۱
تاریخ خبر:

واکنش تند به صحبت‌های هانیه توسلی درباره بهروز افخمی با اتهام غیراخلاقی!

روزنامه جوان در دفاع از بهروز افخمی و حضور او در ویلای داریوش مهرجویی که طی روزهای اخیر جنجال‌برانگیز شده، ضمن حمله شدید به هانیه توسلی، بازیگر مشهور سینما، ادعای عجیبی را درباره او مطرح کرده.

واکنش تند به صحبت‌های هانیه توسلی درباره بهروز افخمی با اتهام غیراخلاقی!

برترین‌ها: روزنامه جوان در دفاع از بهروز افخمی و حضور او در ویلای داریوش مهرجویی که طی روزهای اخیر جنجال‌برانگیز شده، ضمن حمله شدید به هانیه توسلی، بازیگر مشهور سینما، ادعای عجیبی را درباره او مطرح کرده.

این روزنامه در در شماره امروز خود با ادبیات تند و نامتعارف به هانیه توسلی حمله کرد و نوشت:

* اظهارات بهروز افخمی، کارگردان سینمای کشورمان در تلویزیون مقابل خانه‌ای که داریوش مهرجویی و همسرش در آن به قتل رسیدند، واکنش برخی سلبریتی‌ها را برانگیخته است.

* این اظهارات منجر به واکنش برخی از سلبریتی‌ها شد که این روز‌ها می‌کوشند برای مرحوم مهرجویی کاسه‌های داغ‌تر از آش شوند و ژست‌های آنچنانی از خود بروز دهند. یکی از این افراد هانیه توسلی، بازیگر سینما بود که رفت و آمد به باغ سفارت انگلستان و نشست و برخاست با سفیر انگلیس را نیز در کارنامه دارد!

* به نظر می‌رسد واکنش‌ هانیه توسلی را باید ناشی از نگرانی‌هایی دانست که ترجیح می‌دهند روایت و قرائت‌هایی خاص از ماجرای قتل داریوش مهرجویی و همسرش در جامعه ارائه شود!

copied
ارسال نظر
 
  • شهرزاد

    لبخند یک کارگردان بیرون از منزل مقتولین از نظر این خانوم خیلی بیجا وناپسند بود ولی سوت کشیدن وکف زدنهاشون واز همه بدتر هوکردن همکارشون تو یک مجلس عزا باکلاس وم تناسب بوده،سرووضع بیشترشون بخصوص زنان حا ضر در مراسم نشون میداد اینها تو جشنواره مد شرکت کردند با اون آرایشهای زننده صور ت وموهای اجق وجق،اینها زننده بود وبا اون مجلس عزا متناسب نبود،شو راه انداخته بود ید،آراستگی ومتانت هم چیز خوبیه .خیلیهاتو ن با کینه وبغضی که دارید برای شر راه اند اختن جمع شده بودید نه احترام به فوتیها

  • هموطن

    ای گل گفتی
    درود بر قلمتان
    هانیه توسلی کاش خفه میشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها