خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۶۶۹
تاریخ خبر:

رمزگشایی از پست‌های مشکوک متیو پری در روزهای پایانی عمرش + ویدئو

آخرین پست‌های «متیو پری» در شبکه‌های اجتماعی باعث شد تا دنبال‌کنندگانش در هفته گذشته، نگران او شوند. ۷ پست آخر او به نحوی مرتبط با «بتمن» بود و از طرفی در کتابش به این مطلب اشاره کرده بود که در زمان‌های سخت زندگی به این فکر می‌کند که اگر «بتمن» بود چه می‌کرد؟از نظر طرفداران او این ارتباط مشکوک به نظر می‌آمد.

رمزگشایی از پست‌های مشکوک متیو پری در روزهای پایانی عمرش + ویدئو

آخرین خبر: آخرین پست‌های «متیو پری» در شبکه‌های اجتماعی باعث شد تا دنبال‌کنندگانش در هفته گذشته، نگران او شوند. ۷ پست آخر او به نحوی مرتبط با «بتمن» بود و از طرفی در کتابش به این مطلب اشاره کرده بود که در زمان‌های سخت زندگی به این فکر می‌کند که اگر «بتمن» بود چه می‌کرد؟از نظر طرفداران او این ارتباط مشکوک به نظر می‌آمد.

متیو پری

این ستاره مجموعه‌ای از عکس‌ها و زیرنویس‌های مرموز را به اشتراک گذاشت که شامل چندین اشاره به بتمن و تصاویر خفاش بود که اکنون طرفداران او معتقدند این مجموعه پست‌های او با توجه به مطالبی که در کتابش نوشته بود، فریادی برای کمک خواستن بود.

متیو در آخرین سطر کتاب خاطرات خود، "دوستان، عاشقان و آن چیز وحشتناک بزرگ" می‌نویسد: "بتمن چه کار می‌کرد؟"

او در این کتاب نوشته است "«یک چیز»ی که او به درستی دریافت کرده بود این بود که «هرگز تسلیم نشد»."

او ادامه می دهد: "و به همین دلیل، من اکنون روی پایم ایستاده و آماده برای هر چیزی که در آینده رخ دهد هستم. ممکن است روزی از شما خواسته شود تا کار مهمی انجام دهید، پس برای آن آماده باشید. و این کار را انجام دهید." 


copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها