خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۰۶۰
تاریخ خبر:

کیهان هم درگذشت مرحوم گلپا را تسلیت گفت!

روزنامه کیهان مرگ گلپا را تسلیت گفت. روزنامه کیهان امروز در ستون فرهنگی خود، مرگ اکبر گلپایگانی، معروف به گلپا خواننده معروف موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

کیهان هم درگذشت مرحوم گلپا را تسلیت گفت!

برترین‌ها: روزنامه کیهان مرگ گلپا را تسلیت گفت. روزنامه کیهان امروز در ستون فرهنگی خود، مرگ اکبر گلپایگانی، معروف به گلپا خواننده معروف موسیقی ایرانی را تسلیت گفت. 

این روزنامه نوشت: شنبه‌شب، خبرگزاری‌های داخلی از درگذشت «علی اکبر گلپایگانی» استاد آواز سنتی ایرانی در سن ۹۰ سالگی خبر دادند اما پس از انتشار این خبر، رسانه‌های ضد انقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و... به دنبال دستاویزی بودند تا از خبر درگذشت این هنرمند مستمسکی علیه جمهوری اسلامی بسازند و به موضوعاتی بپردازند که این هنرمند تا آخرین لحظه حیات هیچ‌گاه رویکردی به آن مسائل نداشت. بعد از انقلاب اسلامی، فعالیت‌های گلپا معطوف به انتشار آلبوم‌هایی خاطره‌انگیز با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و اما نکته بارز در کارنامه هنری این هنرمند در سال‌های بعد از انقلاب این بود که «گلپا» هیچ‌گاه در تلاطم‌های سیاسی و جناحی(همچون خواننده معروف به استاد آواز ایران) وارد نشد. وی از هر گونه حاشیه‌‌سازی و سیاسی‌کاری که مورد پسند دشمنان این آب و خاک بود پرهیز داشت.

کیهان درگذشت ایشان را به آقای محمد گلریز، برادر هنرمند و متعهد آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها