خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۶۸۲
تاریخ خبر:

اعتراض بهرام رادان به تصمیم وزارت آموزش و پرورش

بهرام رادان با انتشار پستی درباره تصمیم وزارت آموزش و پرورش نسبت به اینکه چرا تماشای «کاپیتان من» برای دانش آموزان غیر مجاز است واکنش نشان داد.

اعتراض بهرام رادان به تصمیم وزارت آموزش و پرورش

برترین‌ها: بهرام رادان با انتشار پستی درباره تصمیم وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه چرا تماشای «کاپیتان من» برای دانش آموزان غیر مجاز است واکنش نشان داد.

او نوشت:

«اعتراض بهرام رادان به تصمیم وزارت آموزش و پرورش

چرا تماشای «کاپیتان من» برای دانش آموزان غیرمجاز است؟

بهرام رادان تهیه کننده مستند سینمایی «کاپیتان من» که عصر پنجشنبه گذشته در بیست و چهارمین دوره اهدای جوایز ترویج علم ایران برای تهیه مستند «کاپیتان من» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت، با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش پرورش، اعلام کرد که این مستند توسط وزارت آموزش و پرورش مجاز تشخیص داده نشده است.

بهرام رادان پس از دریافت تقدیرنامه ویژه  ترویج علم ایران در سال ۱۴۰۲ از مسیر پرفراز و نشیب برای ساخت این مستند گفت و به مخاطبان هدف این مستند که عمدتا نوجوانان هستند اشاره کرد.

رادان همچنین اضافه کرد: «طی مکاتبه با آموزش و پرورش در خصوص  اکران این فیلم برای دانش‌آموزان این پاسخ را دریافت کرده‌ایم که از دید شورای مربوطه مستند «کاپیتان من» شاخص‌های لازم برای تایید را ندارد!»

رادان در پایان با اظهار تعجب از این رفتار آموزش و پرورش به حضور بهترین متخصصین علوم‌شناختی و مغز در این فیلم اشاره کرد و تاکید کرد این مستند علمی با نظارت معتبرترین نهادهای علمی کشور ساخته شد.

مستند سینمایی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور از مردادماه در سینماهای گروه هنروتجربه در سراسر ایران اکران شده و در حال حاضر پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم این گروه از سال ۱۳۹۸ است. این مستند از طریق اپلیکیشن روبیکا نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.»

بهرام رادان

بهرام رادان

بهرام رادان

بهرام رادان

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها