خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۰۸۲
تاریخ خبر:

از این فیلم دوست‌داشتنی دیگر هیچ کسی زنده نیست!

روز گذشته در هوای دلگیر و مات تهران زیر آوارِ سرفه‌های آلرژیک و طعم وارونگی خبر آمد بیتا فرهی درگذشت. بی‌هوا صدای سیلی هامون به گوشمان رسید. یکی از ماندگارترین سکانس‌های تاریخ سینمای ایران.

از این فیلم دوست‌داشتنی دیگر هیچ کسی زنده نیست!

برترین‌ها - امیر عبودزاده: روز گذشته در هوای دلگیر و مات تهران زیر آوارِ سرفه‌های آلرژیک و طعم وارونگی خبر آمد بیتا فرهی درگذشت. بی‌هوا صدای سیلی هامون به گوشمان رسید. یکی از ماندگارترین سکانس‌های تاریخ سینمای ایران.

بیتا فرهی

در پی درگذشت بانوی «هامون» یادداشتی منتشر کردیم که در ادامه می‌خوانید:
بختش بلند بود. ستاره بختش درخشان بود که یک شبه توانست ره صد ساله را برود. با همان فیلم لعنتی. با همان نقش لعنتی. «هامون» زندگی‌های زیادی را زیر و رو کرد. خیلی‌ها را عاشق کرد. و دو نفر را به اوج آسمان برد: حمید هامون و مهشید. زوجی که اگر در فیلم چندان آسوده و سعادتمند نبودند، باری در دنیای واقعی به خیلی چیزها رسیدند. به چیزهایی که فکرش را هم نمی‌کردند.

یکی خسرو شکیبایی بود که با همان تک نقش طلایی سوپراستار سینمای ایران شد و اگر خودش به خودش بد نمی‌کرد اگر اسیر عادت‌های شومش نبود، شاید هنوز هم می‌توانست در سینما و بیرون از آن آقایی کند. بشود یکی مثل بهروز وثوقی. که همه برایش از جا بلند شوند و به احترامش کلاه از سر بردارند. اما عموخسرو زود رفت و همه را حسرت به دل گذاشت.

سکانس به یادماندنی از بازی بانو «بیتا فرهی» در هامون مهرجویی

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها