خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۶۲۶
تاریخ خبر:

علی شادمان برای کمال تبریزی آمپول هورمونی تزریق کرد!

کمال تبریزی تایید کرد که علی شادمان در کودکی برای ایفای نقش در سریال سرزمین کهن از آمپول‌های هورمونی جلوگیری از رشد استفاده کرده است.

علی شادمان برای کمال تبریزی آمپول هورمونی تزریق کرد!

کمال تبریزی، کارگردان باسابقه به تازگی در مصاحبه با شرق به بیان برخی جزئیات درباره بخشی از فعالیت‌های دوران حرفه‌اش پرداخته است. در بخشی از این مصاحبه، کمال تبریزی موضوع استفاده علی شادمان از داروهای هورمنی برای جلوگیری را تایید کرد.

چند وقت پیش علی شادمان در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده بود که برای بازی در «سرزمین کهن» از آمپول‌های جلوگیری از رشد استفاده می‌کرده و همین مسئله مشکلات زیادی برایش به وجود آورده که هنوز هم ادامه دارد. تبریزی این مسئله را تایید کرده و گفته: «متأسفانه این امر واقعیت دارد. اما حقیقت این است که اجباری در این مورد از طرف گروه سازنده به علی و آقای شادمان، پدر علی، تحمیل نشد و با رضایت کامل اتفاق افتاد. قاعدتا در چنین مواردی روش معمول این است که بازیگر دیگری جایگزین شده و ادامه صحنه‌ها با به‌کارگیری ترفندی مناسب فیلم‌برداری می‌شد. اما خاطرم هست که در بدو امر، من با این کار مخالفت کردم، ولی تیم تهیه و تولید اطلاع دادند که آقای شادمان با پزشک معتمدی مشورت کرده و تصمیم گرفته شده که این کار را تا پایان فیلم‌برداری انجام دهند. در هر صورت این اقدام از سوی علی و پدر بزرگوارش از نظر من یک فداکاری بزرگ محسوب می‌شود و همان موقع به‌نوبه خودم از این بابت از هر دوی آنان تشکر کرده و همچنان از خانواده محترم شادمان در این خصوص ممنونم.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها