خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۱۲۱
تاریخ خبر:

عکسِ دیده‌نشده از کنسرت جنجالی امیرتتلو وسط خانه وحشتش!

عکسی باورنکردنی از کنسرتی که امیر تتلو در وسط خانه اش برگزار کرده بود؛ منتشر شد.

عکسِ دیده‌نشده از کنسرت جنجالی امیرتتلو وسط خانه وحشتش!

به گزارش پنجره و به نقل از وقت صبح، امیر حسین مقصودلو یا تتلو در ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد تتلو اصالتا آذری و اهل روستای مقصودلو از توابع شهرستان هریس آذربایجان شرقی است تتلو در دوران کودکی و نوجوانی برخلاف حالِ حاضر بسیار خجالتی و ساکت بود .

موقعیت کار پدرش باعث شد که امیر دوران دبستان را در رشت سپری کند ولی بعد از چند سال به تهران برگشت و مقطع راهنمایی را در مدرسه ی شهدای پاسداران گذراند.

شرایط مالیِ خانواده ی وی باعث شد که امیر از سنین نوجوانی علاوه بر تحصیل به کار هم مشغول شود . او از سن ۱۴ تا ۱۶ سالگی در یک کارگاه نجاری شاگردی کرده و از سن ۱۶ تا ۱۸ سالگی هم در یک سوپر مارکت کار می کرد .

پس از پایان دوره ی دبیرستان امیر به دنبال عشق همیشگی‌اش یعنی‌ موسیقی رفت . شروع کار او همزمان با شروع فعالیت دیگر هنرمندان قدیمی‌ زیرزمینی بود که با برخی‌ از آنها از جمله رضا پیشرو ، حسین تهی ، حسین ابلیس و چند تنِ دیگر همکاری هایی داشت.

امیر با آهنگ هایی از قبیلِ ” برو از پیشِ من ، گربه صفت و ۱۰۰۱ شب ” طرفداران این سبک را به خودش مجذوب کرد و تصمیم گرفت که سبکش را کمی‌ عامیانه تر کند و با تلفیق موسیقی‌ ۶/۸ و پاپ ، مخاطبانِ ایرانی‌ را که در آن زمان مخاطبِ موسیقی‌ِ لوس آنجلسی بودند به سمت موسیقی وطنی بیاورد ، که البته بعد از آهنگ‌های ” وای که چه حالیه و یکی‌ بهش زنگ بزنه ” به موفقیت‌های بسیار زیادی رسید ؛ سپس به دوبی‌ رفت و مشغول به کار و همکاری‌های زیادی در آنجا شد .

امیرتتلو-1

منبع: وقت صبح
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها