خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۵۵۴
تاریخ خبر:

تغییرات باورنکردنی بازیگران سریال پس از باران پس از ۲۳ سال!

سریال پس از باران یکی از خاطره انگیزترین و ماندگار ترین سریال های صدا و سیما بود در ادامه تغییر چهره و سرنوشت بازیگران سریال ماندگار پس از باران را ببینید.

تغییرات باورنکردنی بازیگران سریال پس از باران پس از ۲۳ سال!

سریال “پس از باران″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. این سریال در ژانر درام و خانوادگی در سال 78 ساخته و برای اولین بار در سال 79 از شبکه سوم سیما منتشر شد.

اگر این سریال ماندگار و خاطره انگیز را دیده باشید قطعا برایتان جالب خواهد بود بدانید بازیگران سریال ماندگار پس از باران بعد از 23 سال چه شکلی شدند و کجا هستند برای دیدن تصاویر بازیگران سریال پس از باران در گذر زمان تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سریال “پس از باران” روایتگر ماجراهای ارباب و رعیتی در زمان پهلوی اول است. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک “ارباب” و حضور دختری با عنوان “همسر دوم ارباب”، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که زوجی، در راه سفر به گیلان و در اثر یک سانحه رانندگی جان می‌بازند. فرزندان آنان که به اتفاقی بودن مرگ والدین خود مشکوک‌اند، با مرور دفتر خاطرات مادربزرگشان “شهربانو”، از سرگذشت او آگاهی یافته و اطلاعات بیشتری از گذشته خانواده‌شان به‌دست می‌آورند‌…

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها