خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۹۳۰
تاریخ خبر:

حاشیه و جنجال جدید برای کنسرت‌های علیرضا قربانی

در شرایطی که نخستین شب از کنسرت «علیرضا قربانی» در اصفهان قرار بود امشب ۱۴ اسفند با ارکستر کامل روی صحنه برود، ستاد امر به معروف استان اصفهان با انتشار بیانیه ای شدید اللحن به این کنسرت تاخته است و ادبیات بی سابقه ای را درباره وزارت ارشاد استفاده کرده است.

حاشیه و جنجال جدید برای کنسرت‌های علیرضا قربانی

برترین‌ها: بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی): در شرایطی که نخستین شب از کنسرت «علیرضا قربانی» در اصفهان قرار بود امشب ۱۴ اسفند با ارکستر کامل روی صحنه برود، ستاد امر به معروف استان اصفهان با انتشار بیانیه ای شدید اللحن به این کنسرت تاخته است و ادبیات بی سابقه ای را درباره وزارت ارشاد استفاده کرده است.

در بخش هایی از این بیانیه آمده: «وزارت ارشاد به نسبت آنچه که در برخی از استانها اتفاق می‌افتد به دنبال این است که این اتفاق در اصفهان بیفتد اما مردم ارزشی اصفهان معتقد هستند که در این شهر شئونات ارزشی باید رعایت شود. باتوجه‌به نظر علمای اصفهان و احتمال مفسده با  نوازنده زن این اجرا بدون نوازنده زن برگزار شود. در وزارتخانه ارشاد بعضی اصرار بی‌جایی در این مورد وجود دارند و حاشیه‌سازی‌هایی ایجاد شده است. تا جایی که ما اطلاع داریم هنوز از سوی فرمانداری و شورای تأمین هنوز مجوزی برای این کار صادر نشده است.»

این بیانیه در شرایطی منتشر شده که نخستین شب از کنسرت علیرضا قربانی امشب قرار است در اصفهان و پس از صدور رسمی مجوز ارشاد برگزار شود. محمدمهدی اسماعیلی در گفتگوهای ویدیویی بارها نسبت به اعمال قانون، برگزاری کنسرت علیرضا قربانی با ارکستر کامل در اصفهان، حمایت همه جانبه از موسیقی و کنسرت در شرایط قانونی گفتگوها و اظهارنظرهای متعددی را صراحتا بیان کرده و شخصا پیگیر برگزاری این کنسرت با ارکستر کامل بود. 

حالا و چند ساعت پیش از برگزاری این کنسرت و در شرایطی که علیرضا قربانی در اصفهان است، مشخص نیست این ناامنی روانی که از سوی عوامل خودسر و علیه مجوزهای قانونی و مواضع صریح وزارت ارشاد در اصفهان بوجود آمده، چه هزینه های اعتباری ای برای کشور خواهد داشت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها