خبرهای داغ
کدخبر: ۲۳۵۵۵
تاریخ خبر:

تصاویر لو رفته از جنیفر لوپز و همسرش در خیابان‌های نیویورک

جنیفر لوپز، ستاره‌ی ۵۴ ساله‌ی آمریکایی و بن افلک، همسر ۵۱ ساله‌ی او، در آستانه‌ی عید پارک، با استایل‌هایی شیک و جوان‌پسند در خیابان‌های نیویورک دیده شده و جلب توجه نمودند.

تصاویر لو رفته از جنیفر لوپز و همسرش در خیابان‌های نیویورک

چی بپوشم: جنیفر لوپز، ستاره‌ی ۵۴ ساله‌ی آمریکایی و بن افلک، همسر ۵۱ ساله‌ی او، در آستانه‌ی عید پارک، با استایل‌هایی شیک و جوان‌پسند در خیابان‌های نیویورک دیده شده و جلب توجه نمودند.

جنیفر و بن که این روزها خانه‌هایی که برای فروش گذاشته شده‌اند را بازدید می‌کنند تا خانه‌ای در نیویورک بخرند، با استایل‌هایی گرم که متناسب با هوای اوایل بهار در نیویورک است، دیده شدند. جنیفر با بلوز بافت یقه اسکی و اورسایزی به رنگ کرمی که راه‌راه‌های مشکی داشت و با شلوار جین بوتکات و کفش‌های پاشنه‌بلند کرمی همراه شده بود، استایلی شیک را تدارک دیده و با پالتوی بلند مشکی و کیفی به همین رنگ که از برند «هرمس» انتخاب شده بود، این تیپ را به سرانجام رساند. بن افلک هم با تیشرتی خاکستری که طرح گروه «نیروانا» روی آن به چشم می‌خورد، پیراهنی چهارخانه که دکمه‌های آن بسته نشده بود، کت مشکی و شلوار جین ذغالی استایلش را به سرانجام رسانده بود. البته نباید از کفش‌های ایر جردن او نیز غافل شد.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها