خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۴۱۱
تاریخ خبر:

زمان پخش سریال جدید قطب شمال و خلاصه داستان

سریال قطب شمال با بازی امیرحسین فتحی، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی و فرزاد فرزین است که هر هفته از طریف فیلیمو پخش می شود.

زمان پخش سریال جدید قطب شمال و خلاصه داستان

سریال قطب شمال

قطب شمال ساخته امین محمودی‌ یکتاست که پیش از این نوشتن فیلمنامه سریال‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را به عهده داشته و قطب شمال اولین ساخته اوست.

سریال قطب شمال

بازیگران سریال قطب شمال

اسامی بازیگران این سریال:

فرزاد فرزین

نازنین بیاتی

آناهیتا درگاهی

امیر حسین فتحی

ماکان آریا پارسا

سریال قطب شمال

خلاصه داستان سریال قطب شمال

داستان سریال به شکل خلاصه در باره همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج هستند. اما دوست همایون به نام سامان به دلیل علاقه خود به ارغوان برای رقیب عشقی خود پاپوش درست می‌کند و او را به زندان می‌اندازد تا بتواند با ارغوان ازدواج کند. اما همایون پس از آزادی از زندان و با چهره‌ای تغییریافته سراغ دشمنان خود می‌رود تا انتقام بگیرد.

سریال قطب شمال

داستان آن برگرفته از رمان کنت مونت کریستو از الکساندر دوما معرفی شده است، اما واقعیت این است که برای تماشاگر ایرانی و احتمالا برای سازندگان سریال، این داستان بیشتر از این که اقتباسی از کنت مونت کریستو باشد، کپی از سریال ترکی ازل است که در اوایل دهه نود، بینندگان فراوانی داشت.

سریال قطب شمال

زمان پخش سریال قطب شمال

این سریال از روز جمعه هفتم اردیبهشت پخش خود را به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو آغاز کرده است. و هر جمعه ساعت 8 صبح از این پلتفرم منتشر می شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها