خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۶۰۴
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال رخنه از شبکه یک، ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان

رخنه به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی، تازه‌ترین سریال تلویزیون است که از شبکه یک پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال رخنه با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال رخنه از شبکه یک، ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان

سریال امنیتی، علمی و خانوادگی رخنه به قلم مریم امینی به نگارش درآمده است. این مجموعه سی قسمت دارد و با محوریت هوافضا و نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان، به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ایرانی هستید، می‌توانید سریال رخنه را از روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه 1403) از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال رخنه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال رخنه

ساعت پخش سریال رخنه از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال رخنه از سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه 1403) هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 1:30 و 11:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال رخنه از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال رخنه از تولیدات مرکز سیما فیلم است و بازیگرانی توانمند همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال رخنه

مجموعه‌ی رخنه در تهران و اطراف تهران از جمله کرج و پردیس، و قسمت‌هایی از آن در استان‌های دیگر کشور و بخشی نیز در ترکیه فیلمبرداری شده است.

گفتنی است سریال رخنه به کارگردانی علی غفاری کلید خورده بود و پس از تولید چند قسمت از این مجموعه، حمیدرضا لوافی، کارگردانی ادامه آن را بر عهده گرفت. علی غفاری پیش از این، سریال «بچه‌مهندس» را برای تلویزیون ساخته بود و حمیدرضا لوافی مجموعه «شهباز» را کارگردانی کرده بود.

سریال رخنه

خلاصه داستان سریال رخنه

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال رخنه از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه ایرانی امنیتی می‌رویم که علاوه بر پرداختن به قابلیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی با تاکید بر صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشور در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، خطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن روبه‌رو هستند را به تصویر کشیده است.

در خلاصه داستان سریال رخنه آمده است: «یکی از دانشمندان کشورمان بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود. او باید تمام توان خود را برای رسیدن به هدفش به کار بگیرد و با خطرات این مسیر مقابله کند.»

کارگردانان سریال رخنه

سریال رخنه

علی غفاری

علی غفاری کارگردان سریال رخنه، در بیست‌و‌هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۶در تهران به دنیا آمد. وی دیپلم الکترونیک دارد. غفاری فعالیت هنری خود را از سال 1366 با همکاری در طراحی لباس فیلم «هراس» به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد.

علی غفاری به عنوان مسئول لباس، برنامه‌ریز، دستیار اول کارگردان، مدیر برنامه ریزی، مدیر صحنه، نویسنده، بازیگر، تهیه کننده و طراح صحنه و لباس، به فعالیت هنری‌اش در سینما و تلویزیون ادامه داده است. سریال‌های بچه مهندس، خداداد و سفر به سرزمین ملائک از آثار تلویزیونی این کارگردان باتجربه هستند.

فیلم‌های استرداد، چراغ قرمز، شاهرگ، ابوزینب و تک تیرانداز، از ساخته‌های سینمایی غلی غفاری هستند.

سریال رخنه

حمیدرضا لوافی

حمیدرضا لوافی کارگردان سریال رخنه، فعالیت حرفه‌ای خود در تلویزیون را از سال 1385 با تدوین سریال جابر بن حیان آغاز نمود. او سپس به عنوان کارگردان به کار هنری خود ادامه داد.

از آثار کارنامه‌ی هنری لوافی می‌توان فلیم‌ها و سریال‌های شهباز (1401)، همدم (1400)، اپاتان (1399)، روزهای بهتر (گذر از مه)، بهمنشیر، شب برفی (1395)، جزیره گنج (1394)، هویت گمشده (1393)، عروس (1393)، زانیار (1390) و بهمنا (1390) را نام برد.

برخی از عوامل سریال رخنه

کارگردان: علی غفاری و حمیدرضا لوافی

تهیه کننده: مهدی شفیعی

نویسنده: مریم امینی

مدیر تصویربرداری: شهرام نجاریان

مدیر برنامه ریزی: حدیث نیکرو

صدابردار: شهرام متولی باشی

طراح صحنه: هومن معصومی

تدوین: حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی

موسیقی: آلبرت آراکلیان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال رخنه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال رخنه چند قسمت است؟

این مجموعه در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی ساخته شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها