خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۲۱۹
تاریخ خبر:

بالاخره علت مرگ چندلر سریال فرندز مشخص شد

پس از چند ماه بالاخره علت مرگ متیو پری، بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال فرندز مشخص شد.

بالاخره علت مرگ چندلر سریال فرندز مشخص شد

حال بر اساس تحقیقاتی که پلیس لس‌آنجلس و سازمان مبارزه با مواد مخدر در رابطه با مرگ متیو پری ترتیب دادند، به نظر میرسد که علت مرگ این بازیگر در سال گذشته مصرف کتامین بوده است.

حدود شش ماه قبل پلیس در ساعت ۴ بامداد به خانه‌ی متیو پری در لس‌آنجلس رسیدند و جسد بی جانش را در جکوزی پیدا کردند. اگر چه اوایل اعلام شده بود که علت مرگ پری به دلیل حمله‌ی قلبی بوده است، حالا گزارش سم‌شناسی دفتر پزشکی قانونی بخش لس‌آنجلس اعلام کرده که علت مرگ به خاطر مصرف بیش از اندازه‌ی کتامین بوده است. در حال حاضر تحقیقات پلیس در این باره است که متیو پری کتامین را از کجا تهیه کرده و چه مقدار از آن مصرف کرده است.

البته متیو پری تحت درمان با کتامین بوده، که گفته میشود برای درمان افسردگی، استرس، اختلال اضطراب پس از سانحه، مشکلات مصرف مواد مخدر و الکل، دردهای شدید و… به کار می‌رود. اما آخرین جلسه‌ی درمانی متیو پری یک و نیم هفته قبل از مرگ بوده است. بر اساس گزارش کالبدشکافی، کتامینی که در سیستم بدن متیو پری بوده، نمیتواند به خاطر جلسه‌ی درمانی باشد. اثر کتامین سه الی چهار ساعت و یا کمتر است.

پری در کتاب زندگینامه‌اش به اسم “دوستان، عاشقان و چیز بسیار بد” نوشته بود: “اغلب در جلسات درمانی فکر میکردم در حال مردن هستم. فکر کردم وقتی بمیری اینطوری میشه. با این حال بازم این آشغال رو ادامه میدم چون یه چیز متفاوته و متفاوت برام خوبه”.

مرگ ستاره‌ی سریال “فرندز” سال قبل دنیا را در شوک فرو برد و بسیاری از هم‌بازیانش از جمله جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت لبلانک و دیوید شوویمر پیام‌هایی برای یادبودش به اشتراک گذاشتند.

copied
خبرهای داغ
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها