خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۲۳
تاریخ خبر:

حمید فرخ نژاد گولتان زد و از چنگتان فرار کرد!

روزنامه جوان در گزارشی درباره اتفاقات اخیر در کشور نوشت: ضرباهنگ تند فرآیند اتفاقات اخیر در کشور باعث شد تا حدودی فرصت تحلیل و بررسی همه اتفاقات با جوانب و حواشی آن‌ها از جمله خروج فرارگونه برخی سلبریتی‌ها مانند حمید فرخ‌نژاد از کشور و خیانت آن‌ها به ملک و مردم فراهم نشود

حمید فرخ نژاد گولتان زد و از چنگتان فرار کرد!

روزنامه جوان نوشت:

حمید فرخ‌نژاد جزو معدود بازیگران سینمای کشورمان است که اگر تناسبی بین نقش‌ها وکاراکتر‌هایی که او بازی کرده با نقش مأموران حاکمیتی و امنیتی که در طول فعالیت بازیگری‌اش داشته، ببینیم قطعاً او جزو معدود بازیگران انگشت‌شماری است که ایفاگر نقش‌های این‌چنینی بوده، اما حزب‌اللهی‌ترین نقش را از قضا در همین سریال سقوط بازی کرده است.

حمید فرخ نژاد گولتان زد و از چنگتان فرار کرد!

در واقع او با راه‌اندازی یک جنگ ادراکی و شناختی به ذهن مخاطبان القا می‌کند که فرخ‌نژاد فراری و خائن به مردم و کشور تداعی‌کننده همان نیروی امنیتی نهاد انقلابی و حاکمیتی سپاه است.

فرخ‌نژاد با فریب دادن ضابطان قوه قضائیه از کشور خارج شده است. البته شنیده شده ضمانت و ریش گروگذاری برای خروج فرخ‌نژاد با واسطه‌گری عوامل سازنده سریال امنیتی سقوط صورت گرفته است.

راننده و کارپرداز فرخ‌نژاد از فروش تمام اموال منقول و غیرمنقول این سلبریتی پیش از فرار خبر می‌دهند تا جایی که راننده‌اش می‌گوید او حتی سیمکارتش را هم فروخته است! واضح است که فرآیند و انجام چنین اقداماتی کار یک روز یا دو روز نیست و چطور می‌توان پذیرفت که کسی متوجه این اقدامات فرخ‌نژاد نشده یا حتی نسبت به آن مشکوک هم نشده است؟!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها