خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۹
تاریخ خبر:

کفش‌های رنگی دیوید هاکنی برای ناهار با شاه چارلز سوم سوژه رسانه‌ها شد.

کفش‌های عجیب دیوید هاکنی در دیدار با چارلز سوم

دیوید هاکنی هنرمند ۸۵ ساله در مهمانی ناهار پادشاه چارلز سوم با لباس‌های خاص و رنگی همگان را شگف‌زده کرد.

کفش‌های عجیب دیوید هاکنی در دیدار با چارلز سوم

"دیوید هاکنی" هنرمند مشهور بریتانیایی به دلیل استفاده جسورانه و رسا از رنگ در نقاشی‌هایش مشهور است. بنابراین، دور از ذهن نبود که او در دیدار با چالرز سوم در کاخ باکینگهام؛ با ظاهر جسورانه‌ای ظاهر شود.

در حالی که برخی از مهمانان برای رویداد سالانه‌ای که شاه چارلز میزبانی می‌کرد، بهترین لباس‌های کتانی خود را پوشیدند، این نقاش و طراح ۸۵ ساله با پوشیدن یک جفت کروک زرد روشن همه مهمانان را شگف‌زده کرد.

دیوید هاکنی

هاکنی، که به خاطر نوع لباس پوشیدن و استفاده از رنگ در ست استایل‌هایش معروف است، کروکس را با عینک زرد خود ست کرده بود. او ظاهر خود را با یک کت و شلوار چهارخانه و کراوات شطرنجی برجسته تکمیل کرده بود.

انتخاب لباس او در این مراسم سالانه باعث استقبال از رنگ در دریایی از توری‌های مشکی شد و حتی مورد استقبال پادشاه قرار گرفت و با تحسین گفت: "کفش‌های زرد شما! زیبا انتخاب شده اند."

هاکنی یکی از اعضای افتخاری بود که توسط پادشاه چارلز برای ناهار سالانه کاخ باکینگهام دعوت شده بود. سایرین شامل دیوید آتنبرو، بازیگر و بارونس فلولا بنجامین، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس سر تام استوپارد و معمار غنائی-بریتانیایی سر دیوید آجایه بودند.

نشان شایستگی توسط پادشاه ادوارد هفتم در ۲۳ ژوئن ۱۹۰۲ برای پاداش دادن به کسانی که "خدمات فوق‌العاده شایسته‌ای در جهت پیشرفت هنر، یادگیری، ادبیات و علم" ارائه کرده اند، ایجاد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها