خبرهای داغ
کدخبر: ۴۳۳۰
تاریخ خبر:

محسن تنابنده به دلایل ناموسی همسرش را ترک کرد!

شاید طیفی از مخاطبان چنین داســتان‌هایی را نپســندند، چون به هر حال این شکل از داستان پردازی‌ها بسیار کلیشه‌ای حتی بعضا کهنه است.

محسن تنابنده به دلایل ناموسی همسرش را ترک کرد!

جمعه‌ای که پشت سر گذاشتیم، قسمت اول سریال «رهایم کن» منتشــر شــد. این سریال را شهرام شاه‌حســینی کارگردانی کرده شاه ‌حسینی البته در تلویزیون کارگردان موفقی نبود اما می‌شود تجربه «می‌خواهم زنده بمانم» که در پلتفرم‌ها منتشر شده بود را تا حدی موفق دانست، گر چه که آن هم فضای خیلی تازه‌ای نداشت اما به هر حال توجه مخاطب را جلب کرده بود. 

محسن تنابنده به دلایل ناموسی همسرش را ترک کرد!

داستان سریال چیست؟ چرا بعضی‌ها دوستش دارند؟

در قسمت اول دیدیم حاتم با بازی محسن تنابنده در سیاه‌رود صاحب معدن است . او یک بچه مبتلا به ســندرم دان دارد و همسرش را در گذشته به دلایل ناموســی ترک کرده و حالا دلبسته پرستار بچه‌اش است. همزمان داستان کشته شدن یک کارگر معدن، عشق یک‌طرفه به یک خواننده معروف و... روایت شد. آنچه در شروع «رهایم کن» دیدیم، مجموعه اتفاقاتی هســتند که باعث می‌شــوند مخاطب چشم انتظار فرجام آن‌ها بماند. شاید طیفی از مخاطبان چنین داســتان‌هایی را نپســندند، چون به هر حال این شکل از داستان پردازی‌ها بسیار کلیشه‌ای حتی بعضا کهنه است، روند چنین قصه‌هایی هم قابل پیش‌بینی‌ست اما خب مخاطب عام، دوست دارد راحت بگیرد و همان کلیشه‌ها را با رنگ‌آمیزی متفاوت ببیند به هر حال «رهایم کن» هم به اندازه کافی «کاشت داســتانی» دارد و هم ذهن بیننده را برای پی بردن از ماجراها قلقک می‌دهد. 

محسن تنابنده به دلایل ناموسی همسرش را ترک کرد!

چند نکته درباره قسمت اول

آن‌چه که از یک اپیزود آغازکننده انتظار می‌رفت روابط بین شخصیت‌ها بود و بیش از نیمی از شخصیت‌ها در شروع و پایان به یک‌مقدار برای‌مان آشنا به‌نظر رسیدند و تیپ از پرداخت جلوتر می‌زد؛ نکته مهم این که باید به‌ انتظار سیر تحول شخصیت‌ها بشینیم. مثلا افسانه در این اپیزود ویژگی متفاوتی از خود نشان نداد، مارال هم. قرار است به چه چیز فراتری تبدیل شوند؟ باید دید. درباره قسمت اول  به فصل ملاقات دانیال و افسانه  هم توجه کنید؛ کارگردان در اینجا نمی‌خواهد دکورش را به رخ مخاطب بکشد و صرفا، داستان‌ش را روایت می‌کند. هنوز اتفاق ویژه‌ای در اجرای او دیده نشده که متن را بالاتر ببرد، همان‌طور که آن را تنزل هم نمی‌دهد.

محسن تنابنده به دلایل ناموسی همسرش را ترک کرد!

و اما درباره بازیگران «رهایم کن»

در مورد بازیگران نیز محسن تنابنده هربار که نقش جدیدی پذیرفته، یک تجربه جدید از خود به‌جا گذاشته است. او اینجا در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتری خلق کرده که برخی دوستش داشتند. عین جمله قبلی درباره هوتن شکیبا هم صادق است؛ او نیز یکی از بازیگرانی است که تقریبا هر نقشی که می‌آفریند، توجه جلب می‌کند. .

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها