خبرهای داغ
کدخبر: ۴۴۱۷
تاریخ خبر:

بلیت‌های کنسرت خوانندگان پاپ با قیمت‌های باورنکردنی و نجومی!

چراغ کنسرت‌ها در حوزه موسیقی پاپ با پایان جشنواره موسیقی فجر، خاموش نخواهد شد اما مسئله‌ای که در این بین قابل توجه است، قیمت‌گذاری بلیت این کنسرت‌هاست. به گونه‌ای که بلیت اجرای فرزاد فرزین در تهران تا سقف ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و بلیت کنسرت زانکو در کیش با قیمت ۸۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد.

بلیت‌های کنسرت خوانندگان پاپ با قیمت‌های باورنکردنی و نجومی!

اگرچه سازوصدای خوانندگان موسیقی پاپ، ردیف- دستگاهی و تلفیقی، از ششم مرداد ۱۴۰۱ (آغاز ماه محرم) به‌این‌سو، جز رنگ سکوت ندیده بود اما برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر این سکوت را شکاند. به گونه‌ای که پس از اتمام جشنواره، کنسرت‌های دیگری، هم در تهران و هم در دیگر شهرها روی صحنه خواهد رفت. اتفاقی که با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی که در طول مدت ذکرشده به هنرمندان موسیقی و سایر فعالان این صنعت وارد شده است، جای خوشحالی دارد اما آن‌چه نگران‌کننده است، افزایش قابل توجه نرخ کنسرت‌هاست که البته از سوی کنسرت‌گذاران چنین توجیه می‌شود که با توجه به افزایش هزینه‌ها در شرایط فعلی، راه دیگری نداشته‌اند.

بلیت‌های ۶۰۰ هزارتومانی کنسرت فرزین در تهران

هرچند تا امروز در بین کنسرت‌های تهران، عمده قیمت‌گذاری بلیت تا سقف ۵۰۰ هزار تومان بوده است ولی فرزاد فرزین کنسرت پیشروی خود را با بلیت‌هایی تا سقف ۶۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رساند. همچنین «زانکو» پس از اجرای قبل از جشنواره‌اش، حالا قیمت بلیت کنسرت جدیدش در جزیره کیش را تا سقف قیمت ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده است و این در حالی است که دیگر خوانندگان پاپ، کنسرت‌های خود را تا سقف قیمت ۷۰۰ هزار تومان در این جزیره به فروش می‌رسانند.

تمدید کنسرت لیان

گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان که قرار است چهارشنبه ۱۰ اسفند در تالار وحدت روی صحنه برود، اجرای خود را به مدت یک شب دیگر برای پنجشنبه، ۱۱ اسفند تمدید کرده است و هر دوی این اجراها ساعت ۲۱ برگزار می‌شوند. کنسرت‌های پیشرو تنها به تهران محدود نمی‌شوند و کسانی از جمله میثم ابراهیمی سوم اسفند در سالن پانوراما، گرشا رضایی سوم اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان، مجید رضوی جمعه پنجم اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان، ناصر زینلی پنجم و ششم اسفند در تالار انتظار کرمانشاه و مسعود صادقلو ششم اسفند در کنسرت هال vip مریم در کیش و مهدی مرکزی ۱۵ اسفند در تالار فرهنگ و هنر کرمان روی صحنه می‌روند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها