خبرهای داغ
کدخبر: ۵۲۹۸
تاریخ خبر:

روز و ساعت پخش سریال حبیب + بازپخش و خلاصه داستان

روز و ساعت پخش سریال حبیب که از شبکه دو سیما به نمایش درمی‌آید، مشخص شد. این سریال با بازی هدایت هاشمی در ژانر کمدی ساخته شده است.

روز و ساعت پخش سریال حبیب + بازپخش و خلاصه داستان

روز و ساعت پخش سریال حبیب

مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود. در ادامه مطلب با خبر زمان پخش سریال حبیب همراه ما بمانید.

زمان پخش سریال حبیب

سریال حبیب محصول مرکز بسیج سازمان صداوسیما؛ داستانی است از حضور مستشاران جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در نبرد با داعش در سوریه.

روز پخش سریال حبیب : هر شب

ساعت پخش سریال حبیب : ساعت ۲۱:۱۰

بازپخش سریال حبیب : ساعت ۱۶:۱۵ و ۱۰:۰۰

سریال «حبیب» اثر کارگردان سوری محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم با دوبله نسخه فارسی از یکشنبه، ۳۰ بهمن به روی آنتن شبکه دوم می رود. «حبیب» به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال حبیب

این مجموعه ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد. ما در این سریال شاهد تلاش های یک مستشار ایرانی در سوریه برای مبارزه با داعش هستیم و می بینیم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

در واقع در این مجموعه مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها