خبرهای داغ
کدخبر: ۵۲۹۹
تاریخ خبر:

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال جذاب حبیب

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال حبیب با اسامی همه نقش ها و خلاصه داستان را در این مطلب میخوانید. در ادامه مطلب با خبر بازیگران سریال حبیب همراه ما بمانید.

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال جذاب حبیب

بیوگرافی بازیگران سریال حبیب

سریال حبیب محصول سال ۱۴۰۱ تلویزیون برای شبکه دو می باشد که محصول مشترک ایران و کشور در حال جنگ سوریه با حضور بازیگران جنجالی این کشور است.

کارگردان این سریال ۲۹ قسمتی را کارگردانی از سوریه به نام «جود سعیدم و «احمد کاوری» برعهده داشته و «فرزاد هوشیار پارسیان» در مقام تهیه‌ کننده حضور دارد. سریال حبیب ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌ الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد.

امین زندگانی

بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب

امین زندگانی متولد ۵ شهریور ۱۳۵۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است که از ۱۹ سالگی با تئاتر شروع کرد و سپس سال ۱۳۷۴ با سریال وکلای جوان جلوی دوربین رفت و با سریال همسفر شناخته شد. سال ۱۳۹۱ وقتی ۴۰ ساله بود با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرد و به ورزش بانجی جامپینگ و ورزش رزمی علاقه دارد و آدمی بسیار سرسختی در ارتباط است.

سوگل طهماسبی

بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک بوده که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۴ با سریال نرگس درخشید. سال ۱۳۹۸ در ۳۴ سالگی ازدواج کرده و آرایش کردن را دوست ندارد و می گوید به دلیل ذات جنوبی خود فردی خونگرم است.

ابولفضل همراه

بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب

ابوالفضل همراه متولد ۱۱ بهمن ۱۳۵۵ در نیشابور، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و ابتدا با دستیار کارگردانی شروع کرد. اولین بار سال 1385 با فیلم اخراجی ها جلوی دوربین رفت و حالا چندین سال است ازدواج کرده که ثمره این زندگی هم دو دختر بنام های ترنم و ترانه می باشد.

قمر خلف

بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب

قمر خلف (Qamar Khalaf) متولد ۹ آوریل ۱۹۷۹ در سوریه بازیگر است. از سال ۱۹۹۸ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال «بثور القیشانی» بازیگری را آغاز کرد و با سریال «دختران خانواده» شناخته شد.در سال ۱۹۹۱ یکبار ازدواج کرد که این زندگی به جدایی ختم شد و سال ۲۰۱۱ در ۲ سالگی برای بار دوم با «مهیار خدور» ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند دختر است.

لجین اسماعیل

بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب

لجین اسماعیل (Lojain Ismail) متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۷ در سوریه بازیگر است. فارغ التحصیل موسسه عالی هنرهای دراماتیک بوده که از سال ۲۰۱۵ با سریال Donia s2 شروع کرد و سال ۲۰۱۶ با سریال احمر شناخته شدامانه والی.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها