خبرهای داغ
کدخبر: ۵۴۳۴
تاریخ خبر:

پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ در سال ۱۴۰۱؛ شروین، شادمهر و تتلو!

لیست پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی به دست آمده است.

پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ در سال ۱۴۰۱؛ شروین، شادمهر و تتلو!

بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) در کانال تلگرامی خود نوشت: لیست پرمخاطب ترین خواننده های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی در آوردم:

۱- امیر تتلو
۲- شادمهر
۳- شروین
۴-  ساسی
۵- دنیا

۶- آرش و مسیح

۷- گرشا رضایی

۸- آرمین زارعی

۹- اشوان

۱۰- مجید رضوی

بابازاده در ادامه نوشت:

- تعدد مخاطب با پذیرفتن پیش فرضِ محاسبه مخاطبان تمام قطعات یک خواننده در سال تعیین شده. بدیهی ست خواننده ای که آثار بیشتری داشته، مخاطب و عدد دانلود بالاتری را گرفته است.

- اسپاتیفای و یوتوب از آنجایی که مخاطب چندانی در داخل ایران ندارند، در این محاسبه گنجانده نشده اند.

- پرمخاطب بودن آثار یک خواننده دلیل و منطقی برای تایید کیفیت یک اثر هنری نمی‌تواند باشد. ماندگاری و تأثیرگذاری فقط در زمان اتفاق می افتد و لازمه آن حفظ و تاکید استانداردهای اولیه است و تفکری که بر اثر مخاطب شناسی بوجود آمده است.

- همه اعداد و «ویو پست» های صفحات شخصی همه خواننده ها در شبکه های اجتماعی یکجا حذف شده اند و هیچ تاثیری در این پالایش آماری ندارند. این موضوع برای هرگونه شائبه در تأثیرگذاری ویو های فیک احتمالی اتخاذ شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها