خبرهای داغ
کدخبر: ۵۵۱۸
تاریخ خبر:

ویدئوی افشای تجاوز و ضرب و شتم تتلو از زبان دختر ایرانی در ترکیه!

این فیلم از تجاوز تتلو به دختر ایرانی در استانبول پرده برداشت.

ویدئوی افشای تجاوز و ضرب و شتم تتلو از زبان دختر ایرانی در ترکیه!

پلیس ترکیه در حال بررسی ادعاهای یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو یکی از خوانندگان ایرانی است که در چند سال اخیر حواشی زیادی داشته و جدیدترین آن نیز فیلمی است که از سوی یک زن تتو کار منتشر شده است. 

این دختر جوان مدعی است که پس از دو هفته حبس و بازداشت توسط  امیر تتلو خواننده ایرانی توانسته رهایی پیدا کند و ادعاهای مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد. به گفته بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی پلیس ترکیه در حال بررسی ادعاهای یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است.

حالا این جوان تتو کار نیز می گوید: یک روز برای کار تتو پیش او رفتم که همان باعث شد تا دو هفته مرا در اتاقی زندانی کند و برای اینکه کسی نفهمد نیز گربه های مرا پیش خود اورده بود تا اگر اعتراضی کردم سریع آنها را بکشد. تمام تن من سیاه و کبود است و حتی موهای مرا نیز از ته زد. 

تتلو پیش تر نیز با ادعاهای مشابه، مورد پیگرد و حتی بازداشت در خاک ترکیه به جرم درخواست رابطه جنسی غیرقانونی با دختران زیر سن قانونی قرار گرفته بود که اگر این ادعاها اثبات شود باید شاهد خبر دستگیری تتلو باشیم.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها