خبرهای داغ
کدخبر: ۵۶۷۵
تاریخ خبر:

قسمت جدید سریال پوست شیر منتشر شد

قاتل ساحل، دختر نعیم بالاخره پیدا شد

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی به حساس‌ترین قسمت‌هایش رسیده است. جایی نعیم به همراه پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل ساحل هستند.

قاتل ساحل، دختر نعیم بالاخره پیدا شد

قسمت سوم از فصل پنجم سریال پوست شیر امروز منتشر شد.

در این سریال نعیم (هادی حجازی‌فر) پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شود و به دیدن دخترش ساحل (پردیس احمدیه) می‌رود. آن‌ها باهم به سفر می‌روند و در راه بازگشت افرادی با بیهوش کردن نعیم، ساحل را می‌دزدند و جسدی را جای جسد ساحل جا می‌زنند. نعیم که در جستجوی قاتل ساحل بود، متوجه می‌شود ساحل زنده و زندانی است و پس از مدت‌ها گشتن موفق به پیدا کردن ساحل می‌شود، اما در مسیر بازگشت به خانه فردی ناشناس ساحل را با شلیک گلوله می‌کشد.

نعیم که برای پیدا کردن ساحل با افسر آگاهی، محب مشکات (شهاب حسینی) همکاری می‌کرد بار دیگر با او به دنبال قاتل ساحل می‌گردد، در حالی که در محل حبس ساحل تنها یک انگشتر به عنوان سرنخ باقی مانده بود. انگشتری که بر روی آن حروف ع ص حک شده بود و پلیس را به سمت عباس صوفیانی، فردی که نعیم به جرم مشارکت در قتل او به زندان افتاده بود می‌برد.

در ادامه سریال پوست شیر نعیم و مشکات متوجه می‌شوند که منصور و صابر (همدستان نعیم در دزدی از طلافروشی عباس صوفیانی) به قصد فرار از ایران به مرز رفته بودند و در حالی که فکر می‌کردند هردو آن‌ها کشته شده‌اند، متوجه می‌شوند که تنها صابر مرده است و منصور کماکان زنده است.

در قسمت پنجم از فصل سوم این سریال، سرگرد مشکات و نعیم به همراه باقی ماموران، با آگاهی از اینکه منصور هر هفته به محل دفن برادرش صابر می‌آیند، در آن محل کمین می‌کنند و در نهایت فردی را که به نظر می‌رسد منصور است را بازداشت می‌کنند اما نعیم که برای کشتن منصور از پیش نقشه کشیده بود، اسلحه‌ای تهیه می‌کند و زمانی که ماموران او را بازداشت کرده‌اند به سمت او می‌رود.

باید منتظر ماند و در قسمت‌های آینده دید که آیا فرد بازداشت شده منصور است و آیا منصور قاتل ساحل است و نعیم موفق به کشتن او می‌شود یا جمشید محمودی، کارگردان پوست شیر باز هم بینندگان این سریال را غافلگیر می‌کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها